HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
olabilirK envanteri overfall2 ye benziyor kodlari
K envnterini kurdum oyuna girdim sorunsuz acildi small tab butonlari gozukuyordu bk tas vs butonlari gozukmuyordu overfalldan aldim etc vs paketledim oyunu tekrar actigimda kullanici adi ve sifreyi yazio baglaniyorsunn bagladin dedigi an client kapaniyor hicbir syserr yok. Ne server tarafli ne client tarafli.
packet hatası olabilir packetleri kontrol etK envnterini kurdum oyuna girdim sorunsuz acildi small tab butonlari gozukuyordu bk tas vs butonlari gozukmuyordu overfalldan aldim etc vs paketledim oyunu tekrar actigimda kullanici adi ve sifreyi yazio baglaniyorsunn bagladin dedigi an client kapaniyor hicbir syserr yok. Ne server tarafli ne client tarafli.
Packet.h ile alakali birsey yoktu ama ifdefsiz bir duzenleme varsa bilmem. Zaten adam akilli degil ki ifdef sokuyorsun.packet hatası olabilir packetleri kontrol et
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 808
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 861
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 684
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 743
- Cevaplar
- 55
- Görüntüleme
- 8K
