HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
vs 2019 d3d8.h hatasının çözümünü bilen var mı her yerde ingilizce falan ben anlamadım
directx ındır cozulurvs 2019 d3d8.h hatasının çözümünü bilen var mı her yerde ingilizce falan ben anlamadım
directxsdk 8a versiyonunu indirmen lazim , sorun o da degil ama baska bir fonksiyonla arayuz injectini engellemisler o okodu hook yapabilen varsa yapabilir debug filan lazim kolay is degil arkadaşlar yani 5 dakikalik bisiy degil ya da source kodlarini kullanarak baska bir arayuze entegre etmek lazim. Bu da bizim ismiz degil zor yani adamlarin okadar kutuphanesi var onlari bile sayamiyom ney ne ise yariyor , bu isin ehli yapabilir kodlamadan anlamayan benim gibi arkadaslar vaktini bosa harcamasin
c++ / python bılgınız gereklı yenı bır proje olusturup yenı bır proje ortaya koyabılırsınızdirectxsdk 8a versiyonunu indirmen lazim , sorun o da degil ama baska bir fonksiyonla arayuz injectini engellemisler o okodu hook yapabilen varsa yapabilir debug filan lazim kolay is degil arkadaşlar yani 5 dakikalik bisiy degil ya da source kodlarini kullanarak baska bir arayuze entegre etmek lazim. Bu da bizim ismiz degil zor yani adamlarin okadar kutuphanesi var onlari bile sayamiyom ney ne ise yariyor , bu isin ehli yapabilir kodlamadan anlamayan benim gibi arkadaslar vaktini bosa harcamasin
bu open bot nasıl çalışıyor hemen hemen aynı yöntemle yapılmış çokta iyi çalışıo
Visual Studio kullanımını birazcık bilenler hatta bilmeyenlerde araştırarak rahatça build alabilir dostum. Gördüğüm kadarıyla bir kaç syntax ve runtime hataları alınıyor onların da hata kodları aratılarak çözülebilir. Bu şekilde olması biraz daha iyi aslında en azından oyun hile kaynamıyor![]()
directxsdk 8a versiyonunu indirmen lazim , sorun o da degil ama baska bir fonksiyonla arayuz injectini engellemisler o okodu hook yapabilen varsa yapabilir debug filan lazim kolay is degil arkadaşlar yani 5 dakikalik bisiy degil ya da source kodlarini kullanarak baska bir arayuze entegre etmek lazim. Bu da bizim ismiz degil zor yani adamlarin okadar kutuphanesi var onlari bile sayamiyom ney ne ise yariyor , bu isin ehli yapabilir kodlamadan anlamayan benim gibi arkadaslar vaktini bosa harcamasin
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 38
- Görüntüleme
- 4K
