HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
tmmAynen canım umursamıyosun ban yedin yedek hesabınla geldin tüm arkadaşların yazıyor o yüzden ve skypeden o yüzden yazıyosun xd ek olarak alparın son halinde son zamanlarda saldığınızda pso chlee gidiyodu dcde insanlar yazıyodu çok komik durumdasın ismet acıyorum sanabirazdan konuya umuta burağın sistemlerini sen ver para ona gitmesin vs yazdığın diğer ssler de geliyor muckk
emirhanla dc deyiz seste konuşuyoruz anlatıyorum nasıl sövdüğünü
omurgasız seniAnlatmana gerek yok o küfürü neyden yediğini biliyor zaten ne durumlara düştün yazık kafana yok mu yeni bi files ismet başka aldığın bir yerden onu da buradan sat alışkınsın sen hırsızlığa kansıztmmemirhanla dc deyiz seste konuşuyoruz anlatıyorum nasıl sövdüğünü
omurgasız seni

Emirhanla sestesin emirhan benim ona neyden ne dediğimi senin bilmediğin şeyler dahil biliyor peki ben şimdi senin ona sövmelerini atayım mı senin ne sebebin vardı sövmek içinAnlatmana gerek yok o küfürü neyden yediğini biliyor zaten ne durumlara düştün yazık kafana yok mu yeni bi files ismet başka aldığın bir yerden onu da buradan sat alışkınsın sen hırsızlığa kansız![]()

Hadi aslan parçası gitmessen gel lafa gelince sen herkezi şikayet ediyorsun Burda elin ayağına dolaşıyor sana dahada cevap vermem cevap verince kendini dahada bişey sanarmış gibi konuşuyorsun ama gerçekler acıdır sen filesi ona buna yaptırarak discordda isminin yanına dev tagı ekleyerek geliştirici sanıyorsun kendini yazıkelinizden geleni ardına koyma ilk satışında maliyedeiym sana vergisiz satış yok.
Elinden geleni adına koyma kimse satmışımda şikayet almışım bekliyorumbenim devlettende sizden de kimseden de bi sakldığım yaptıgım yanlış bi iş yok istediğiniz yere şikayet edebişlrisiniz
neyine çekineyim

Aynen dostum haklıya hakkını veriyorsun konuda sslser ortada adam kendi olmayan bir şeyi satıyor bunu savunuyorsun ve hak hukuk diyorsun ben senden dosya alıcam sorun var diye satma hakkım mı olacak
Kardeş sana basit bir şekilde anlatayım , ben bir bilgisayar beğendim aldım ücretini ödedim.
2gün sonra sorun çıktı ne yapıyorum ? garantiye gönderiyorum ya düzeltin yada paramı geri ödeyin diyorum.
Sen yaptığın işin sorununu çözemeyip bide rest çeker isen karşındaki insanın parasıda emeğide boşa gitmiş oluyor.
Ve sana karşılık olarak bilgisi yettiğince kendisi yapıyor , yetmediğinde başkalarına yaptırıyor.
Sonuç olarak senin yapamadığını yapmış oluyor.
Sen bu adama ücret iadesi yaptınmı? eğer yaptıysan sen haklısın bende rest çekerim ben önce karaktere bakarım.
Ama sen yapmadın kardeş yapsaydın burda senin hakkında iyi şeyler söylerdim ama yapmadın
Sen ne yaptın biliyormusn ?
Cebine girecek paranın hesabını yaptın.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Anket
- Cevaplar
- 88
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 256
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 263
- Görüntüleme
- 24K
- Kilitli
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 4K
Altın Konu
JinHu - Turkmmo Server Files Rework
- Cevaplar
- 42
- Görüntüleme
- 4K
