HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ENABLE_BEVİS diye diye söktünüz sistemlerin hepsini
filesteki sistemlerin yarısı bana ait şimdi phebiada baştan yazdık derler agsfgasfgas
TORBACI FİLES DİYORLAR AMA HEPSİ BAĞIMLISI OLMUŞ DEMEKKİ İŞİMİZİ İYİ YAPMIŞIZ MALIMIZ SAĞLAM BAĞIMLILIK YAPIYOR
Kardeşim ismin tüm forumlarda çıkmış, her yerde ban yemişsin. Hâlâ utanmadan gelip burada sistemlerin kendine ait olduğunu iddia ediyorsun. Şahsen, sen 1+1 e 2 desen ben yine de kendim hesaplarım. İnsan zekasına yaklaşmış orangutan gibi bir halin var. Profilini biraz daha yükseltip insan seviyesine ulaşmanı tavsiye ederim..
Tm skyKardeşim ismin tüm forumlarda çıkmış, her yerde ban yemişsin. Hâlâ utanmadan gelip burada sistemlerin kendine ait olduğunu iddia ediyorsun. Şahsen, sen 1+1 e 2 desen ben yine de kendim hesaplarım. İnsan zekasına yaklaşmış orangutan gibi bir halin var. Profilini biraz daha yükseltip insan seviyesine ulaşmanı tavsiye ederim..
bazıları zaten kaynak oyuna baktı
birisi kaynak İstemciye zaten baktı. Visual Studio ????
birisi kaynak İstemciye zaten baktı. Visual Studio ????
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 919
- Görüntüleme
- 127K
- Kilitli
- Cevaplar
- 310
- Görüntüleme
- 53K

