berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Altın Konu Derece Sınırını Değiştirme & Yeni Derece Ekleme [C++ / Python]

5.00 yıldız(lar) 3 Değerlendirme Değerlendirenler

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Rica ederim.

Senin için konu altına bir not bıraktım ayrıca sana söylemek istediğim bir kaç şey daha var
mümkünse benim paylaşımlarımı kullanmanı ve hatta konularıma dahi girip bakmanı istemiyorum.
bu yazdığımı tekrar tekrar anlayarak okursan sevinirim.
Ben üyelere böyle davranınca @CorpeX beni azarlıyordu. Kanıtlı konu istedim diye aldığım muameleye bak. @DN Angel Kanıtlı konu istemek suç mu ? Bu arkadaştan şikayetçiyim ben.
 
Ben üyelere böyle davranınca @CorpeX beni azarlıyordu. Kanıtlı konu istedim diye aldığım muameleye bak. @DN Angel Kanıtlı konu istemek suç mu ? Bu arkadaştan şikayetçiyim ben.


Konu sahibi yönetimde olsun olmasın bu şekilde davranman uygun değil @CorpeX zamanında bu yüzden seni azarlaması tatmin etmediği için aynı şekilde devam ediyorsun raporladıktan sonra 24 saat içerisinde güncellememesi durumunda inisiyatife göre ek 24 saat verilebilir 48 saat içerisinde herhangi bir kanıt eklenmediğinde konu duruma göre kapatılır.

Şikayet için : sikayet@turkmmo.com mail atabilirsiniz.
 
Konu sahibi yönetimde olsun olmasın bu şekilde davranman uygun değil @CorpeX zamanında bu yüzden seni azarlaması tatmin etmediği için aynı şekilde devam ediyorsun raporladıktan sonra 24 saat içerisinde güncellememesi durumunda inisiyatife göre ek 24 saat verilebilir 48 saat içerisinde herhangi bir kanıt eklenmediğinde konu duruma göre kapatılır.

Şikayet için : sikayet@turkmmo.com mail atabilirsiniz.
yav adam beni azarlıyor diyorum kanıt istediğim için burda ben nasıl suçlu çıkıyorum yunus allah rızası için objektif bak şu konuya ya aynısını ben yapınca yorumunu sil diyordun şimdi nasıl ben suçlu çıkıyorum ya
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst