xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Cevaplandı Clientte ki uyumluluk sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cegk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar,

Yıllardır kullandığım çok temiz bi alt yapım var, bugüne kadar her hagi bi sorun yaşatmadı. +1-2k online de gördük böyle şeyler yaşanmadı.

Bir kaç sistem ekledik, thanosun eldiveni, rönark sistemi, sandık aynası vs. Thanosun eldiveni dışında diğerleri hep parayla alınan sağlam sistemler denenmiş sorunsuz sistemler. Thanosun eldiveninde de gereksiz paketleri dev arkadaşımız temizledi onda da böyle bir şey yaratacığını düşünmüyorum ama bilemiyorumda.

Sorun şu, oyuna girince birisi ışınlanınca oyundan atıyor. Bu oyundan atılan kişi cliente sağ tıklayıp uyumluluk sorunu gider dediğinde düzeliyor fakat neden böyle bi çözüm önerisi olsun ki.

Üstte belirttiğim sistemleri eklemediğimiz hallerinin yedeği de var, o hallerinde test sunucuda açtığımız da bu sorunu yaşayan kişiler yaşamıyor. Bunu source üzerinden düzeltmenin bir yolu var mı? Bi arkadaşım forumda konusu var onun demişti ama bulamadım. Şimdi aktif oyunumuzda +1k da online olduğu için 5/1 lik kısım bu sorunu yaşıyor. Forumda bir kaç DEV arkadaşımız sorunu anlayamadı. Oyundan düşünce clientte sys yok, sunucuda da sys vermiyor.

Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar çözüm önerisi paylaşabilirler mi?

Python sürümü 2.7 ve ayrıca dediğim gibi önceki yedeklerde bu hatalar olmuyor.
 
Merhaba arkadaşlar,

Yıllardır kullandığım çok temiz bi alt yapım var, bugüne kadar her hagi bi sorun yaşatmadı. +1-2k online de gördük böyle şeyler yaşanmadı.

Bir kaç sistem ekledik, thanosun eldiveni, rönark sistemi, sandık aynası vs. Thanosun eldiveni dışında diğerleri hep parayla alınan sağlam sistemler denenmiş sorunsuz sistemler. Thanosun eldiveninde de gereksiz paketleri dev arkadaşımız temizledi onda da böyle bir şey yaratacığını düşünmüyorum ama bilemiyorumda.

Sorun şu, oyuna girince birisi ışınlanınca oyundan atıyor. Bu oyundan atılan kişi cliente sağ tıklayıp uyumluluk sorunu gider dediğinde düzeliyor fakat neden böyle bi çözüm önerisi olsun ki.

Üstte belirttiğim sistemleri eklemediğimiz hallerinin yedeği de var, o hallerinde test sunucuda açtığımız da bu sorunu yaşayan kişiler yaşamıyor. Bunu source üzerinden düzeltmenin bir yolu var mı? Bi arkadaşım forumda konusu var onun demişti ama bulamadım. Şimdi aktif oyunumuzda +1k da online olduğu için 5/1 lik kısım bu sorunu yaşıyor. Forumda bir kaç DEV arkadaşımız sorunu anlayamadı. Oyundan düşünce clientte sys yok, sunucuda da sys vermiyor.

Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar çözüm önerisi paylaşabilirler mi?

Python sürümü 2.7 ve ayrıca dediğim gibi önceki yedeklerde bu hatalar olmuyor.
Client komplemi kapaniyor yoksa giriş ekranına 'Mı Atiyor
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst