HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Kaynak: Astra2
UİS EKLEMEYİ BİLMEYENLER İÇİN GAMEOPTIONDIALOG.PY
UİS EKLEMEYİ BİLMEYENLER İÇİN GAMEOPTIONDIALOG.PY
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Alternatif1:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Alternatif2:|
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
|
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Sagol reis
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Kimin aklına geldiyse tebrik ediyorum gördüğüm en gereksiz hareketlerden biri.
Paylaşım için teşekkürler.
Dostum diyorsun ki "Paylaşılan şeylerden bir şey paylaşamazsın" gir server files bölümüne burda olupda fileslerde olamayan bir sistem neredeyse yoktur, o zaman fileslerde olan hiçbir sistem paylaşılmasın? Paylaşım yapıyoruz gene laf atıyorsunuz, teşekkür etmek bu kadar zor değil. Forumda böyle bir kural varsa kapatılabilir.Ne dedigimi anlamadin, sen en iyisi paylasimlarina devam et.
Bizeps arkadaşın demek istediği daha önce paylaşılan sistem kurallar gereği tekrar paylaşılmaz(içeriği aynı olduğu sürece) Onu söylemek istemiş Türkçesi pek iyi değil yanlış yazım ile yanlış anlamaya neden olmuş olabilir.Dostum diyorsun ki "Paylaşılan şeylerden bir şey paylaşamazsın" gir server files bölümüne burda olupda fileslerde olamayan bir sistem neredeyse yoktur, o zaman fileslerde olan hiçbir sistem paylaşılmasın? Paylaşım yapıyoruz gene laf atıyorsunuz, teşekkür etmek bu kadar zor değil. Forumda böyle bir kural varsa kapatılabilir.
benim için sorun yok ben sadece yorumlara bakıp dosyaya bi göz gezdirdim konuyu kötülemek gibi bir amacım yok uğraşıp paylaşmışsınKanıt eklendi, yanlış anlamayın amacım size laf atmak değil ama sistem eklemeyi bilip uiscript gameoption'a dog_on dog_of ekleyemiyorsanız daha ne diyebilirim
Zaten paylasilmis seyler den baska birsey paylasamasin. yinede tesekürler, yaptigin dogru deyl.
"Paylaşılmış bir şeyden başka bir şey paylaşamazsın" o zaman bu bölümü direkt kapatıp sadece source ve files paylaşılması gerek, teşekkürler.Zaten paylasilmis seyler den baska birsey paylasamasin. yinede tesekürler, yaptigin dogru deyl.
Dostum diyorsun ki "Paylaşılan şeylerden bir şey paylaşamazsın" gir server files bölümüne burda olupda fileslerde olamayan bir sistem neredeyse yoktur, o zaman fileslerde olan hiçbir sistem paylaşılmasın? Paylaşım yapıyoruz gene laf atıyorsunuz, teşekkür etmek bu kadar zor değil. Forumda böyle bir kural varsa kapatılabilir.Ne dedigimi anlamadin, sen en iyisi paylasimlarina devam et.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 62
- Görüntüleme
- 12K
- Cevaplar
- 68
- Görüntüleme
- 18K
- Cevaplar
- 101
- Görüntüleme
- 19K
- Cevaplar
- 63
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 92
- Görüntüleme
- 37K

