HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tabi tabi eminim öyledir, hâlâ koraya 22 mayıstaki kopyalamalı + phebia daki açıklı libli halini atıp sizi yemlediğimi anlayamadınız yazık, hatırlarsan 22 mayıstaki olay ben ayrılmadan önce de ortaya çıkmıştıServer 1 tekrar aktif edeceğiz senin gibi hak yemeyiz biz o kadar para yatıran emek veren insan var.
neyse yarın akşam herkes neyin ne olduğunu anlayacak ...özel konuşma atmaktan başka yapabildiğin birşey yok istediğin kadar paylaşabilirsin çocuk adam direk start vericektik bizde zaten bi sen akıllısın güzel güzel kendi ağzınlada itiraf ettin şu 1 hafta içerisine bana karşı yapabildiğin tek şey özel konuşma paylaşmak oda tam senin zihin yaşındaki birine uygun.Tabi tabi eminim öyledir, hâlâ koraya 22 mayıstaki kopyalamalı + phebia daki açıklı libli halini atıp sizi yemlediğimi anlayamadınız yazık, hatırlarsan 22 mayıstaki olay ben ayrılmadan önce de ortaya çıkmıştıneyse yarın akşam herkes neyin ne olduğunu anlayacak ...
Astra2 de açık var demedim size attığımda açık vardı sizde oltaya geldiniz "_god" mevzusunda hadi bbözel konuşma atmaktan başka yapabildiğin birşey yok istediğin kadar paylaşabilirsin çocuk adam direk start vericektik bizde zaten bi sen akıllısın güzel güzel kendi ağzınlada itiraf ettin şu 1 hafta içerisine bana karşı yapabildiğin tek şey özel konuşma paylaşmak oda tam senin zihin yaşındaki birine uygun.
ayrıyeten 22- mayıstan bugüne kadar yaptığın fix 10 u geçmez 10 fix yaptın 11 soruna yol açtı zaten 8 saat kahramanlık madalyonunu çözemediğin günleri unutma ayrıyeten sen filesi silerken aldığım gamedede görünüyor lib kullandığın senin deyiminle HaDi ßß ali kardeş yarını iple çekiyorum bakalım nasıl özel konuşmalar paylaşacaksın.Astra2 de açık var demedim size attığımda açık vardı sizde oltaya geldiniz "_god" mevzusunda hadi bb
Astra2 de açık var demedim size attığımda açık vardı sizde oltaya geldiniz "_god" mevzusunda hadi bb
Sana kalsa açık da yoktu önceki mesajlarda
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 44
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 46
- Görüntüleme
- 17K
- Kilitli
- Cevaplar
- 238
- Görüntüleme
- 24K
