HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet arkadaşlar. Bugün ki geyiğimiz metin2de veya farklı bir oyunda npc olsaydım kesinlikle xxx olurdum. Çünkü .....
Örnek olarak
Bir Npc Olsaydım, Elder Scrolls Skyrim de Sheogorath olurdum. Çünkü delirmek üzereyim yada delirdim. Başkalarını da delirtmeye başladım.
Yaratıcılıklar size kalmış. İyi Günler Dilerim.
Örnek olarak
Bir Npc Olsaydım, Elder Scrolls Skyrim de Sheogorath olurdum. Çünkü delirmek üzereyim yada delirdim. Başkalarını da delirtmeye başladım.
Yaratıcılıklar size kalmış. İyi Günler Dilerim.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 528

