farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Cevaplandı OTO PACK SORUNU

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba kendim oto packımı düzenlemek istedim ve hata alıyorum resimde gördüğünüz gibi
bununla ilgilili bilgisi olan arkadalar konu altına gelebilir mi acil şekilde yapmam lazım.

https://hizliresim.com/Ba6DQx
 
metin2torrent.config.xml > bu dosyanız hatalı.

[CODE title="Doğru xml"]<torrent_config port_range="6881~6891" bandwidth_range="5:10:25:50:75:100:150:200:250:500:1000" foreground_speed="0" background_speed="10" run_path="BASLATILACAKEXEİSMİ" max_uploads_per_session="16" max_connections_per_session="200" max_uploads_per_torrent="4" max_connections_per_torrent="50" seeding_duration="21600" cur_patcher_path="metin2.exe" new_patcher_path="metin2.exe" new_patcher_crc32="0x7c81fbec">

<foreground_patch crcpatch_url="http://PACKADRESİ.COM" crcversion="0.0.0.1"/>

</torrent_config>[/CODE]

Bunu kendinize göre ayarlarsanız sorununuz düzelecektir.

Patch adresi ve doğru exe ismi girmeniz yeterli.

AYRICA oto pack exenizi ayarlarken ki XML lerde de doğru xml yolunu yazmanız gerekir.
 
Son düzenleme:
metin2torrent.config.xml > bu dosyanız hatalı.

[CODE title="Doğru xml"]<torrent_config port_range="6881~6891" bandwidth_range="5:10:25:50:75:100:150:200:250:500:1000" foreground_speed="0" background_speed="10" run_path="BASLATILACAKEXEİSMİ" max_uploads_per_session="16" max_connections_per_session="200" max_uploads_per_torrent="4" max_connections_per_torrent="50" seeding_duration="21600" cur_patcher_path="metin2.exe" new_patcher_path="metin2.exe" new_patcher_crc32="0x7c81fbec">

<foreground_patch crcpatch_url="http://PACKADRESİ.COM" crcversion="0.0.0.1"/>

</torrent_config>[/CODE]

Bunu kendinize göre ayarlarsanız sorununuz düzelecektir.

Patch adresi ve doğru exe ismi girmeniz yeterli.

AYRICA oto pack exenizi ayarlarken ki XML lerde de doğru xml yolunu yazmanız gerekir.
bu pack adresini nereden bulurum nasıl bulurum bunuda söylermisiniz.
 
oto pack ftp niz neresiyse orası hocam. Bi firmadan aldıysanız ona sormanız gerekir, veya sitenize yaptıysanız oto packinizi https://siteismi.com/otopackklasörü/oyunadı şeklinde olacak.

Exe yaparken de aynı şekilde XML ler den XML yolunu üstte ki örneğe göre yazmanız gerekir.
deniyorum şimdi eğer olursa cevaplandı olarak işaretliyicem olmazsa sizlere tekrar yazacağım teşekkür ederim.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst