HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
aynen malesef.onu oynamak yerine metin2trde 0dan hesap açıp köpek kesmek daha zevk veriyor
fps oyununa para verilecekse valoya verilir. ki verdim veririm gene
valorantı hiç oynamadım fps olarak bi pubg oynadım 1 sene kadar modası geçince sıkıldımaynen malesef.
fps oyununa para verilecekse valoya verilir. ki verdim veririm gene
oyunlar son zamanlarda (özellikle son 3 sene )paraya mejbur bırakıyor gibi eski oyunları ücretsiz eşit oynuyorduk
eskiden s4 league fln vardı. herşey eskide kaldı yavalorantı hiç oynamadım fps olarak bi pubg oynadım 1 sene kadar modası geçince sıkıldım
oyunlar son zamanlarda (özellikle son 3 sene )paraya mejbur bırakıyor gibi eski oyunları ücretsiz eşit oynuyorduk
Oyunda hilenin önüne gecemedikleri iicin eskiden 300-500 e dizilen hesaplar şuanda 20-30 TL ye diziliyor millet hile kullanmasin diye onun yani sıra Max sunucuları 30-40 tane ama oynanan full olarak sadece 2 sunucusu var gölge ve kafes sunucusu , oynanır mı dersen sarmiyor o eski halinden eser yok ara sıra kutu açmak için giriyorum çıkıyorum.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 838
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
