kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Counter-strike klan kurmak ###

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ColdFire
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 12K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Daha Önce bir arkadaşımız soru sorma amacıyla açmıştı bende yanıtlamıştım o konuya verdiğim yanıtı yeni bir konu olarak açmak istedim ! Herkes biliyor olabilir tabi ki ama konu açıldıgına göre bilmeyenlerde warmış

Cs Klan kurmanın çok bi kasıntı yanı yok , Öncelikle

1 ) Kendine bir cLan tag(isim) i beLirlersin örneğin ; Peace* ve kendi nickinin önüne yazarsın mesela senin nick'in xXx olsun Peace* > xXx , Peace* # xXx gibi aradaki işaretleri deiştirerek clan için gereken ilk şey olan tag i bulmuş olursun.

2 ) Oyuncu aLımı : Clanının CLan olması icin oyuncuların olması lazım ( arkadaş çevrenden cs oynayan warsa , arkadaş çevrenden almanı tavsiye ederim ) ve onlarda senin gibi nicklerinin önüne cLan tag ini yazdıklarında senin cLanından olurlar

NOT ! : Birbirinizle iletişim icin msn almayı unutma adam o nickle gider polemik yaratır , hile kullanır senin cLanının adı yanar.Sen msnden cLanda hile kullanmanın veya seviyesizlik etmenin yasak olduqunu ve bunlara uymazsa clandan atılacagını sölersin ! o da terbiyesizlik yapmaz

Msn ile iletişimde bulunmanın bir diğer önemi ise cLan maçlarıdır ... msnden cLan arkadaşlarını cLan maçları için çağırabilirsin ! bu maçlar genellikle 5 kişi oynanır fakat isteğe göre değişebilir tabiki

3 ) Son olarak server alımı : Bi cLan olmak için server almak şart değildir fakat adını duyurmak ve kendini geliştirmek için iyi bir yöntemdir ! Türkiye'de bi çok sunucu war Cs serverı satan Cs-oyuncu , Oyun Vadisi , Cskeyfi , Senoyna vs. her sunucu server kapasitesine göre kendi fiyatlarını belirle

koLay geLsin , şimdiden herkesin clanı hayırlı olsun =)
 
Adamın oynamasından belli olacaktır..Kendi clanında kimin nasıl oynadığını bilirsin heralde..Yorumlar için teşekkürler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst