HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Daha Önce bir arkadaşımız soru sorma amacıyla açmıştı bende yanıtlamıştım o konuya verdiğim yanıtı yeni bir konu olarak açmak istedim ! Herkes biliyor olabilir tabi ki ama konu açıldıgına göre bilmeyenlerde warmış
Cs Klan kurmanın çok bi kasıntı yanı yok , Öncelikle
1 ) Kendine bir cLan tag(isim) i beLirlersin örneğin ; Peace* ve kendi nickinin önüne yazarsın mesela senin nick'in xXx olsun Peace* > xXx , Peace* # xXx gibi aradaki işaretleri deiştirerek clan için gereken ilk şey olan tag i bulmuş olursun.
2 ) Oyuncu aLımı : Clanının CLan olması icin oyuncuların olması lazım ( arkadaş çevrenden cs oynayan warsa , arkadaş çevrenden almanı tavsiye ederim ) ve onlarda senin gibi nicklerinin önüne cLan tag ini yazdıklarında senin cLanından olurlar
NOT ! : Birbirinizle iletişim icin msn almayı unutma adam o nickle gider polemik yaratır , hile kullanır senin cLanının adı yanar.Sen msnden cLanda hile kullanmanın veya seviyesizlik etmenin yasak olduqunu ve bunlara uymazsa clandan atılacagını sölersin ! o da terbiyesizlik yapmaz
Msn ile iletişimde bulunmanın bir diğer önemi ise cLan maçlarıdır ... msnden cLan arkadaşlarını cLan maçları için çağırabilirsin ! bu maçlar genellikle 5 kişi oynanır fakat isteğe göre değişebilir tabiki
3 ) Son olarak server alımı : Bi cLan olmak için server almak şart değildir fakat adını duyurmak ve kendini geliştirmek için iyi bir yöntemdir ! Türkiye'de bi çok sunucu war Cs serverı satan Cs-oyuncu , Oyun Vadisi , Cskeyfi , Senoyna vs. her sunucu server kapasitesine göre kendi fiyatlarını belirle
koLay geLsin , şimdiden herkesin clanı hayırlı olsun =)
Cs Klan kurmanın çok bi kasıntı yanı yok , Öncelikle
1 ) Kendine bir cLan tag(isim) i beLirlersin örneğin ; Peace* ve kendi nickinin önüne yazarsın mesela senin nick'in xXx olsun Peace* > xXx , Peace* # xXx gibi aradaki işaretleri deiştirerek clan için gereken ilk şey olan tag i bulmuş olursun.
2 ) Oyuncu aLımı : Clanının CLan olması icin oyuncuların olması lazım ( arkadaş çevrenden cs oynayan warsa , arkadaş çevrenden almanı tavsiye ederim ) ve onlarda senin gibi nicklerinin önüne cLan tag ini yazdıklarında senin cLanından olurlar
NOT ! : Birbirinizle iletişim icin msn almayı unutma adam o nickle gider polemik yaratır , hile kullanır senin cLanının adı yanar.Sen msnden cLanda hile kullanmanın veya seviyesizlik etmenin yasak olduqunu ve bunlara uymazsa clandan atılacagını sölersin ! o da terbiyesizlik yapmaz
Msn ile iletişimde bulunmanın bir diğer önemi ise cLan maçlarıdır ... msnden cLan arkadaşlarını cLan maçları için çağırabilirsin ! bu maçlar genellikle 5 kişi oynanır fakat isteğe göre değişebilir tabiki
3 ) Son olarak server alımı : Bi cLan olmak için server almak şart değildir fakat adını duyurmak ve kendini geliştirmek için iyi bir yöntemdir ! Türkiye'de bi çok sunucu war Cs serverı satan Cs-oyuncu , Oyun Vadisi , Cskeyfi , Senoyna vs. her sunucu server kapasitesine göre kendi fiyatlarını belirle
koLay geLsin , şimdiden herkesin clanı hayırlı olsun =)
Bir üye sormuştu NASIL klan kurulur diye.İşte yanıt..Bilmeyenlerde öğrenir 

adam senden izin almadan girerse ne olcak
sonuçta isteyen clanının ismini nickinin önüne koyabiliir
sonuçta isteyen clanının ismini nickinin önüne koyabiliir
Bir üye sormuştu NASIL klan kurulur diye.İşte yanıt..Bilmeyenlerde öğrenir![]()
teşekkürler..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 4K
