HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhabalar,
WMCP Yeni Sürümü kurdum ancak admin girişinde giriş yapmama rağmen giriş kısmına geri dönüyor.
Bir arkadaş konunun yorumlarında SSL kullanmam gerektiğini dile getirmişti, denedim ama ne yazık ki olmadı.
Sorunu benim gibi yaşayan bir çok kişi var çözüme ulaşmış olan yardımcı olabilir mi?
--------------------
Çözüm: Php sürümü 5.6 olmalı
WMCP Yeni Sürümü kurdum ancak admin girişinde giriş yapmama rağmen giriş kısmına geri dönüyor.
Bir arkadaş konunun yorumlarında SSL kullanmam gerektiğini dile getirmişti, denedim ama ne yazık ki olmadı.
Sorunu benim gibi yaşayan bir çok kişi var çözüme ulaşmış olan yardımcı olabilir mi?
--------------------
Çözüm: Php sürümü 5.6 olmalı
Son düzenleme:
