noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

FPS sınırını 250'ye çıkarma.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kespımuro
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 42
  • Görüntüleme Görüntüleme 9K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yeni video ile karşınızdayım;




UYARI : Ufak tefek sorunlar çıkabilir ve lütfen eleştirecekseniz saygı çerçevesinde eleştiriniz.

Ses efektlerinde veya skill efektlerin de sorun yoktur.

UYARI 2 : Speedhack algılarsa server, Game src den speedhack algılamasını kapatınız.
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Paylaşım için teşekkürler.

Yorum kısmına gelecek olursak, oyunun geliştirilmesine eski kütüphanelerin güncellenmesine, compiler sistemlerinin değiştirilmesine oyunu alt yapısal olarak sağlamlaştırıp ileriye taşıyacak her türlü değişim benim için tamam fakat oyunun temel tasarım ve akış şeklini değiştirecek şeylere karşı her zaman için çekimserim zamanında nasıl düşünülüp piyasaya sürüldüyse o şekilde kalmalı. FPS değeri 60 bandında ise demekki oyun bu kadarını sağlıklı bir şekilde destekleyecek, en iyi bu değerde performans verecek zaten aksi olsa seneler içinde Ymir'de bunu akıl ederdi diye düşünüyorum.

Tabi ki bu benim şahsi fikrim, aksini düşünene saygı duyarım. :yoyo:
konu için teşekkürler sadece şahsi fikrim konuyu kirletmek vs gibi bir amacım yok, bilemiyorum bana mantıksız geliyor bu kadar basit olmamalı olsa zamanında yapılabilirdi böyle değişikliklerin sorunsuz olduğu tek başına test ederken localde anlayamazsınız binlerce oyuncuda öyle tepkilere girebilirki client donmasından tut her türlü sonuclar olabilir, yaşadığım tecrübe oyunumda ufak bir msm dosyasında bir değişiklik yaptım kendi testlerimde ekip arkadaşlarımla her şey yolundaydı, fakat actığım oyunda binlerce oyuncuda köyler kitleniyordu ki düşün bu msm dosyasında değiştiğim bir değerdendi ekran kararması kasma köyde adım atamıyordun vs vs anlayın işte :)
Paylaşım için teşekkürler.

Yorum kısmına gelecek olursak, oyunun geliştirilmesine eski kütüphanelerin güncellenmesine, compiler sistemlerinin değiştirilmesine oyunu alt yapısal olarak sağlamlaştırıp ileriye taşıyacak her türlü değişim benim için tamam fakat oyunun temel tasarım ve akış şeklini değiştirecek şeylere karşı her zaman için çekimserim zamanında nasıl düşünülüp piyasaya sürüldüyse o şekilde kalmalı. FPS değeri 60 bandında ise demekki oyun bu kadarını sağlıklı bir şekilde destekleyecek, en iyi bu değerde performans verecek zaten aksi olsa seneler içinde Ymir'de bunu akıl ederdi diye düşünüyorum.

Tabi ki bu benim şahsi fikrim, aksini düşünene saygı duyarım. :yoyo:
yılın 2004 olmadığını hatırlatayım, karakterin görmediği objelerde yüklenmiyor bunun sebebi oyun çıktığında bilgisayarların 512mb ram’i vardı, şuanda sence bunu hala kullanmak mantıklımı?
@kespımuro Paylaşım için teşekkürler, :)
Sizdeki ayarlar'a göre yapınca oyundan biraz yürüdükten sonra hemen atıyordu,
Efekt ayarını 3-3 den 3-2 ye yani "m_dwCurrentTime += 3 + (m_index & 2);" çektim atma sorunu düzeldi.

Fakat şöyle bi sorum var Q, E ve R , F tuşlarının kamera sensivity oranı baya bi arttı, mouse ile çevirirken hiç skıntı yok orjinal ayarında.

bir de uitaskbar kısmında setdelay komutunu bulamadım, tüm root'da arattım ama bulamadım bu para için vs. bi bilginiz var mıdır bu konuda filesden files'a değişiklik gösterebiliyor.


As for the rotate buttons, at the top of PythonApplication.cpp set the following variable values:
Kod:
float c_fDefaultCameraRotateSpeed = 0.5f;
float c_fDefaultCameraPitchSpeed = 0.2f;
float c_fDefaultCameraZoomSpeed = 0.007f;

Seems about right to me, you can tweak it more if you want, though.

About the kicking out from the server, check input_main.cpp on the server-side, and tweak your speed hack detection according to the client-side modifications.
Yeni video ile karşınızdayım;




UYARI : Ufak tefek sorunlar çıkabilir ve lütfen eleştirecekseniz saygı çerçevesinde eleştiriniz.

Ses efektlerinde veya skill efektlerin de sorun yoktur.

UYARI 2 : Speedhack algılarsa server, Game src den speedhack algılamasını kapatınız.

Paylaşım için teşekkürler.
 
Paylaşım için teşekkürler.

Yorum kısmına gelecek olursak, oyunun geliştirilmesine eski kütüphanelerin güncellenmesine, compiler sistemlerinin değiştirilmesine oyunu alt yapısal olarak sağlamlaştırıp ileriye taşıyacak her türlü değişim benim için tamam fakat oyunun temel tasarım ve akış şeklini değiştirecek şeylere karşı her zaman için çekimserim zamanında nasıl düşünülüp piyasaya sürüldüyse o şekilde kalmalı. FPS değeri 60 bandında ise demekki oyun bu kadarını sağlıklı bir şekilde destekleyecek, en iyi bu değerde performans verecek zaten aksi olsa seneler içinde Ymir'de bunu akıl ederdi diye düşünüyorum.

Tabi ki bu benim şahsi fikrim, aksini düşünene saygı duyarım. :yoyo:
 
Test etmeye değer daha önce paylaşın konuda ki fixler mümkün mü? sanırım bir kaç sorunu var deniyordu ama
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst