HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Konu tekrar incele notlara bir bakRar da bulunan game ve db yi olduğu gibi açınca çalışıyor ama rarı tekrar build aldığımda hata veriyor. Çözümü nedir @Razuning BeyEkli dosyayı görüntüle 147610
Vallahi hocam zaten senin yazdığın herşeyi doğru yaptım. hatta şöyle söyleyeyim k envanterli gridli gelişmiş halini sorunsuz kurup build edebiliyorum ve çalışıyor ancak ham halinde böyle bir sıkıntı mevcut.Konu tekrar incele notlara bir bak
benim verdiğim vhd'yi kullanıyor musun? doğru olan dump proto da ki protoları /usr/game/db 'ye attın mı ? sysser var mı eğer benim verdiğim vhd'yi kullanmıyorsan indir kur kullan daha 2 gün önce v5'e girip bir şeyler yaptımVallahi hocam zaten senin yazdığın herşeyi doğru yaptım. hatta şöyle söyleyeyim k envanterli gridli gelişmiş halini sorunsuz kurup build edebiliyorum ve çalışıyor ancak ham halinde böyle bir sıkıntı mevcut.
Hocam sizin vhd'yi kullanıyorum. Benim hata yaptığım nokta o herhalde bu olaylarda yeniyim. DB ye hangi dosyaları atmam gerekiyor bu konuda bir fikrim yok.benim verdiğim vhd'yi kullanıyor musun? doğru olan dump proto da ki protoları /usr/game/db 'ye attın mı ? sysser var mı eğer benim verdiğim vhd'yi kullanmıyorsan indir kur kullan daha 2 gün önce v5'e girip bir şeyler yaptım
konuda verdiğim güncel dump proto'yu indir onun içerisinde olan txtleri item_ gibi txtleri /usr/game/db kısmına atHocam sizin vhd'yi kullanıyorum. Benim hata yaptığım nokta o herhalde bu olaylarda yeniyim. DB ye hangi dosyaları atmam gerekiyor bu konuda bir fikrim yok.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 2, Üye: 0, Misafir: 2)
Benzer konular
- Cevaplar
- 55
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 2K
- Kilitli
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 370
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 319
- Kilitli
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 4K
