Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

Cevaplandı Kullanıcı adı değişimi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bList
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 960

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Foruma 2011 yılında ergenlik yıllarımda kayıt olduğum için stlgolden diye kayıt olmuşum :) Bildiğime göre önceleri forumda kullanıcı adı değişimi yapılmıyor. Artık VIP üyelik ile veya herhangi bir şekilde kullanıcı adı değişimi yapılıyor mu ? 2011 katılım ve TM üyeliğimden dolayı yeni hesapta açmak istemiyorum
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Nereden satın alabilirim ?

Öğeyi görmek için üye olmalısınız. Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Öğeyi görmek için üye olmalısınız. Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Öğeyi görmek için üye olmalısınız. buradan alabilirsiniz. 30 günlük olanı alırsanız 30 gün boyunca tag'ınızı değiştirebilirsiniz.
@CaanibaL Hangi mantıkla tasarlanmış bilmiyorum bunu neresinde mantık üye mmolira kazanmasını istiyorsun lakin üye o forum ismi ile katılmak istemiyor belki üye farklı forum üye ismiyle tanınmasını istiyor. Lütfen aydınlat beni ? iyi forumlar.
 
@CaanibaL Hangi mantıkla tasarlanmış bilmiyorum bunu neresinde mantık üye mmolira kazanmasını istiyorsun lakin üye o forum ismi ile katılmak istemiyor belki üye farklı forum üye ismiyle tanınmasını istiyor. Lütfen aydınlat beni ? iyi forumlar.
Dediğin gibi o nickle tanınmak istemiyorsa üye, daha en başından hesabını istediği nickte oluşturması gerekir^^ Forumda 2,254,999 üye var şuanda herkesin sürekli olarak kullanıcı adını değiştirdiğini düşün donanımsal olarak bir çok sorun çıkabilir ortaya. Hem üyeler hem de Turkmmo için en uygun sistem bu diyebiliriz şuanlık :yoyo:
 
Dediğin gibi o nickle tanınmak istemiyorsa üye, daha en başından hesabını istediği nickte oluşturması gerekir^^ Forumda 2,254,999 üye var şuanda herkesin sürekli olarak kullanıcı adını değiştirdiğini düşün donanımsal olarak bir çok sorun çıkabilir ortaya. Hem üyeler hem de Turkmmo için en uygun sistem bu diyebiliriz şuanlık :yoyo:

Veritabanı sağlığı adına mantıklı lakin üye 2011 yılında katılmış foruma ! kuruluştan tam 4 yıl sonra . Hesabın yaşı var.
 
@CaanibaL Hangi mantıkla tasarlanmış bilmiyorum bunu neresinde mantık üye mmolira kazanmasını istiyorsun lakin üye o forum ismi ile katılmak istemiyor belki üye farklı forum üye ismiyle tanınmasını istiyor. Lütfen aydınlat beni ? iyi forumlar.

Hocam kullanıcı adınızın altındaki "Yaşasın tam bağımsız ruh hastaları !" yazısını nereden eklediniz ? Bende şuan Level 4 yazıyor
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst