Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Ch Düşürüyorlar.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 26kemal26
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 30
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar herkeze kolay gelsin ben forumdan bi files bulup server actım serverim gecen hafta cuma günü acıldı acıldıgı günden beri bu filesin sahibi ch lerimi düşürüp duruyor sw yi kapatıyor fileste acık varmış konu altında fileste acık oldugunu belirttim konu kapatıldı fakat files sahibi tekrardan actırmış konuyu sizden ricam benim serverim suan sunucuda kurulu şekilde bana açıgı kapatmaya yardımcı olucak varmıdır ben bulamadım sourcesi felan herşeyi mevcut lütfen bana yardımcı olurmusunuz . kurdugum filesin konu linki : https://forum.turkmmo.com/konu/3723...smt2-saltanat-filesi-en-gelismis-wslik-files/
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Elimizde büyüdün manji şimdi de millete göz dağı veriyorsun oyununuzu kapatırım diye :D peki ? ben senin iyi birisi olduğunu düşünüyorum. eğer yaptığın fileste bir açık varsa o sen koyduğun için değil. sen çözemediğin için vardır. game.core atın çözelim. 30dan geriye sayıyorsa kullanıcının erişebileceği komutlar için cmd_general ve cmd_gm alayım.
Çözüm
Elimizde büyüdün manji şimdi de millete göz dağı veriyorsun oyununuzu kapatırım diye :D peki ? ben senin iyi birisi olduğunu düşünüyorum. eğer yaptığın fileste bir açık varsa o sen koyduğun için değil. sen çözemediğin için vardır. game.core atın çözelim. 30dan geriye sayıyorsa kullanıcının erişebileceği komutlar için cmd_general ve cmd_gm alayım.
merhaba size nasıl ulaşabilirim skype veya iletişim adresiniz varmı ? files açıgı hakkında teşşekürler
Elimizde büyüdün manji şimdi de millete göz dağı veriyorsun oyununuzu kapatırım diye :D peki ? ben senin iyi birisi olduğunu düşünüyorum. eğer yaptığın fileste bir açık varsa o sen koyduğun için değil. sen çözemediğin için vardır. game.core atın çözelim. 30dan geriye sayıyorsa kullanıcının erişebileceği komutlar için cmd_general ve cmd_gm alayım.
O filesi indirip açıgı bulup bizimle paylaş hadi ne kadar kod bilgin var göster bize sana 1 gün müddet bulamazsan rezil ederim seni burada yanlız benim koydugum açıkıgın shutdown komutu ile alakası yok .
 
Son düzenleme:
Elimizde büyüdün manji şimdi de millete göz dağı veriyorsun oyununuzu kapatırım diye :D peki ? ben senin iyi birisi olduğunu düşünüyorum. eğer yaptığın fileste bir açık varsa o sen koyduğun için değil. sen çözemediğin için vardır. game.core atın çözelim. 30dan geriye sayıyorsa kullanıcının erişebileceği komutlar için cmd_general ve cmd_gm alayım.

bir yorum ancak bu kadar yerinde ve kusursuz olabilirdi, ağzına ve eline sağlık.
 
Şimdi bana yardımcı olabilicek kişi varmıdır bu açıgı kapatmamda sunucuda files kurulu suan istediginiz dosyaları atarım nerden kapattıgına bakabilirsiniz .
 
Elimizde büyüdün manji şimdi de millete göz dağı veriyorsun oyununuzu kapatırım diye :D peki ? ben senin iyi birisi olduğunu düşünüyorum. eğer yaptığın fileste bir açık varsa o sen koyduğun için değil. sen çözemediğin için vardır. game.core atın çözelim. 30dan geriye sayıyorsa kullanıcının erişebileceği komutlar için cmd_general ve cmd_gm alayım.
Size nasıl ulaşabilirim dosyaları nasıl atarım ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst