xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Ch Düşürüyorlar.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 26kemal26
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 30
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar herkeze kolay gelsin ben forumdan bi files bulup server actım serverim gecen hafta cuma günü acıldı acıldıgı günden beri bu filesin sahibi ch lerimi düşürüp duruyor sw yi kapatıyor fileste acık varmış konu altında fileste acık oldugunu belirttim konu kapatıldı fakat files sahibi tekrardan actırmış konuyu sizden ricam benim serverim suan sunucuda kurulu şekilde bana açıgı kapatmaya yardımcı olucak varmıdır ben bulamadım sourcesi felan herşeyi mevcut lütfen bana yardımcı olurmusunuz . kurdugum filesin konu linki : https://forum.turkmmo.com/konu/3723...smt2-saltanat-filesi-en-gelismis-wslik-files/
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Elimizde büyüdün manji şimdi de millete göz dağı veriyorsun oyununuzu kapatırım diye :D peki ? ben senin iyi birisi olduğunu düşünüyorum. eğer yaptığın fileste bir açık varsa o sen koyduğun için değil. sen çözemediğin için vardır. game.core atın çözelim. 30dan geriye sayıyorsa kullanıcının erişebileceği komutlar için cmd_general ve cmd_gm alayım.
Çözüm
Elimizde büyüdün manji şimdi de millete göz dağı veriyorsun oyununuzu kapatırım diye :D peki ? ben senin iyi birisi olduğunu düşünüyorum. eğer yaptığın fileste bir açık varsa o sen koyduğun için değil. sen çözemediğin için vardır. game.core atın çözelim. 30dan geriye sayıyorsa kullanıcının erişebileceği komutlar için cmd_general ve cmd_gm alayım.
merhaba size nasıl ulaşabilirim skype veya iletişim adresiniz varmı ? files açıgı hakkında teşşekürler
( Manji ) Sinirini öfkeni v.b hepsini anlıyorum gerçekten. Sonuçta sen bu filesin sahibisin açık koyduğun yerleri sen iyi bilirsin. Üzülüyorum ama sana gerçekten. Neden üzülüyorum biliyor musun insanların senin emeğini daha iyi bir hale getirmesini çekemiyorsun. Bir gün paylaştığım filesin veya warez edilmiş filesim olsa ve geliştirilmiş olsa gurur duyar geliştirene teşekkür ederim.
 
Aslanım madem bu kadar egoist ve kendini bilgili sanıyorsun files warez'de mevcut girip içine tüm cmd'yi kontrol et, ha inanmıyorsan arkadaşa sor nasıl kapanıyor diye kendileri açmadan önce kapatamaz diyip benim açık olan oyunumu kötüleyip piyasaya girmeye çalıştılar bende oyuna girdim dalga geçerek kapattım . Madem bu kadar bilgilisin bize açıgı bulup buraya ss at icraat göster lafla olmaz aslan parçası, ha bellki beni tanımıyorsun ben açıgı cmd'ye koymam yiğidim .
Öncelikle bir yönetim üyesiyle nasıl konuşacağınıza dikkat edin.
Siz kendinizi çok bilgili zannediyorsunuz ya hani.
Abi benim oyunu düşürüyorlar bi yardım et. game.core veriyor içi boş çözemiyorum yardım et diye sağdan soldan yardım istiyodun. Ellerimizde büyüdün şimdi konuştuğun laflara bak.
 
( Manji ) Sinirini öfkeni v.b hepsini anlıyorum gerçekten. Sonuçta sen bu filesin sahibisin açık koyduğun yerleri sen iyi bilirsin. Üzülüyorum ama sana gerçekten. Neden üzülüyorum biliyor musun insanların senin emeğini daha iyi bir hale getirmesini çekemiyorsun. Bir gün paylaştığım filesin veya warez edilmiş filesim olsa ve geliştirilmiş olsa gurur duyar geliştirene teşekkür ederim.
Koçum ben kimsenin oyununu durduk yere girip kapatmam bir önceki mesajdada belirttiğim gibi benim filesimi kullanması benim zoruma gitmez veya para kazanması . Ama arkadaşın yaptıklarını sen görmüş olsan aynı şeyi yaparadın . Arkadaşlar oyunu açtı ve benimle şu şekilde dalga geçtiler. bu sadece 1 tanesi
https://prnt.sc/pu4fsi
Öncelikle bir yönetim üyesiyle nasıl konuşacağınıza dikkat edin.
Siz kendinizi çok bilgili zannediyorsunuz ya hani.
Abi benim oyunu düşürüyorlar bi yardım et. game.core veriyor içi boş çözemiyorum yardım et diye sağdan soldan yardım istiyodun. Ellerimizde büyüdün şimdi konuştuğun laflara bak.
Sen yönetim üyesi olan kaç yazacak bana. Çok laga luga yapmada bize açıgı bulup ss at bakalım erkeklik yapma bana.
 
Koçum ben kimsenin oyununu durduk yere girip kapatmam bir önceki mesajdada belirttiğim gibi benim filesimi kullanması benim zoruma gitmez veya para kazanması . Ama arkadaşın yaptıklarını sen görmüş olsan aynı şeyi yaparadın . Arkadaşlar oyunu açtı ve benimle şu şekilde dalga geçtiler. bu sadece 1 tanesi
https://prnt.sc/pu4fsi
Arkadaş senin filesi kullanıp sana böyle diyorsa o halde bunu yorumlarda belirtseydin keşke
 
Arkadaşlar konuyu saptiriyorsunuz ve uyenin sorunu tamamen unutuluyor sizlerden ricam kişisel düşünce ve tartışmanızı bir kenara bırakıp üyenin sorunu için yardim edelim.

Manji dünde ifade etim kulandiginiz cumlelere dikkat edin diye bu şekilde uyelleri tartışmaya teşvik etmeyin soruna yardimci olmicaksaniz konuya yorum atmayin.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst