xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Ch Düşürüyorlar.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 26kemal26
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 30
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar herkeze kolay gelsin ben forumdan bi files bulup server actım serverim gecen hafta cuma günü acıldı acıldıgı günden beri bu filesin sahibi ch lerimi düşürüp duruyor sw yi kapatıyor fileste acık varmış konu altında fileste acık oldugunu belirttim konu kapatıldı fakat files sahibi tekrardan actırmış konuyu sizden ricam benim serverim suan sunucuda kurulu şekilde bana açıgı kapatmaya yardımcı olucak varmıdır ben bulamadım sourcesi felan herşeyi mevcut lütfen bana yardımcı olurmusunuz . kurdugum filesin konu linki : https://forum.turkmmo.com/konu/3723...smt2-saltanat-filesi-en-gelismis-wslik-files/
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Elimizde büyüdün manji şimdi de millete göz dağı veriyorsun oyununuzu kapatırım diye :D peki ? ben senin iyi birisi olduğunu düşünüyorum. eğer yaptığın fileste bir açık varsa o sen koyduğun için değil. sen çözemediğin için vardır. game.core atın çözelim. 30dan geriye sayıyorsa kullanıcının erişebileceği komutlar için cmd_general ve cmd_gm alayım.
Çözüm
Elimizde büyüdün manji şimdi de millete göz dağı veriyorsun oyununuzu kapatırım diye :D peki ? ben senin iyi birisi olduğunu düşünüyorum. eğer yaptığın fileste bir açık varsa o sen koyduğun için değil. sen çözemediğin için vardır. game.core atın çözelim. 30dan geriye sayıyorsa kullanıcının erişebileceği komutlar için cmd_general ve cmd_gm alayım.
merhaba size nasıl ulaşabilirim skype veya iletişim adresiniz varmı ? files açıgı hakkında teşşekürler
Eğer yoruma yazmadıysan şu swyi açtım vs vs diye haberleri bile yoktur senin o filesi kullandığından. Yani onların kapatması biraz düşük ihtimal bence core felan vardır birde srclerdeki oyuncu sınırını 1-2 kişi ye düşürüp oyuna 50 kişi girince ch düşüren Zeki arkadaşlar var. Bazıları da itemlere açık koyuyor oyuncular kullanırken ch düşürüyor olabilir.
 
Eğer yoruma yazmadıysan şu swyi açtım vs vs diye haberleri bile yoktur senin o filesi kullandığından. Yani onların kapatması biraz düşük ihtimal bence core felan vardır birde srclerdeki oyuncu sınırını 1-2 kişi ye düşürüp oyuna 50 kişi girince ch düşüren Zeki arkadaşlar var. Bazıları da itemlere açık koyuyor oyuncular kullanırken ch düşürüyor olabilir.
hayır adam ama yorumda belirtmiş öncesindede tartışma geçmiş kapacam diye vs chatten 30 dan geriye sayıp kapatıyormuş hem nerden bilecek diyorsun da saltanat filesle kaç kişi var oyun acan adam denk gelmiştir reklamnına bir şeyine konunun hala acık kalması ?
 
hayır adam ama yorumda belirtmiş öncesindede tartışma geçmiş kapacam diye vs chatten 30 dan geriye sayıp kapatıyormuş hem nerden bilecek diyorsun da saltanat filesle kaç kişi var oyun acan adam denk gelmiştir reklamnına bir şeyine konunun hala acık kalması ?
Madem 30 dan geriye sayıyor o zaman bulunabilir bir açıktır. :) Bunca telaşa hiç gerek yok buraya bir Tunga etiketleyim de yardımcı olsun. @Tungа
 
Elimizde büyüdün manji şimdi de millete göz dağı veriyorsun oyununuzu kapatırım diye :D peki ? ben senin iyi birisi olduğunu düşünüyorum. eğer yaptığın fileste bir açık varsa o sen koyduğun için değil. sen çözemediğin için vardır. game.core atın çözelim. 30dan geriye sayıyorsa kullanıcının erişebileceği komutlar için cmd_general ve cmd_gm alayım.
 
Şu forumda gördüğüm en boş insanlardan birisin hayatın boyunca hiç bir yere gelememişsin ve bundan sonra da gelemiyiceksin insanlar birşeyler için uğraşıp emek veriyor para yatırıyor birşeyler yapabilmek başarabilmek için ve sen ve senin gibiler buna engel oluyor.
kardeşim sen özürlüsün galiba emek veriyolar diyorsun adam benim kullanmış oldugum emek verdiğmi filesin üzerinden para kazanmaya çalışıyor 'YANİ BENİM EMEĞİM' ben o konuda insanca kullanaların oyununu kapatcağımı ilettim . yoruma aldırış etmeyip filesi yapan adamın sözüne değilde paylaşan cocugun sözüne inanırsanız sonuç buraya gelir daha dünkü bebeksin paylaştıgım filesleri indirip hata alıp sonra çözüm yalvaran birisin ne ara adam oldunda bna kafa tutuyorsun aslan parçası
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst