HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1 - Güvenlik Şifresini Girmeden Yaptığınız Atak İşlemez
2 - Karşı Tarafın Güvenliği Aktif İse Onada Attack İşlemez
Güvenlik açıkken karakter ölmediği için şehirden başlama buguda çözülmüş oluyor.
char_battle.cpp aç ve arat
if (test_server üstüne ekle
Yani böyle olmalı
2 - Karşı Tarafın Güvenliği Aktif İse Onada Attack İşlemez
Güvenlik açıkken karakter ölmediği için şehirden başlama buguda çözülmüş oluyor.
char_battle.cpp aç ve arat
Kod:
bool CHARACTER::Attack(LPCHARACTER pkVictim, BYTE bType)
if (test_server üstüne ekle
Kod:
#ifdef WJ_SECURITY_SYSTEM
if (IsActivateSecurity() == true)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Saldırı Engellendi - Guvenlik Aktif"));
return false;
}
if (pkVictim->IsActivateSecurity() == true)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Karsı Tarafın Guvenligi Aktifken Saldıramazsın"));
return false;
}
#endif
Yani böyle olmalı
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Son düzenleme:
Teşekkürler ancak bazı güvenlik sistemlerinde zaten şifre girilmeden atak vs yapmıyor. Ekleyecek olan arkadaşlar eklemeden önce denesin öyle eklesin.
1 - Güvenlik Şifresini Girmeden Yaptığınız Atak İşlemez
2 - Karşı Tarafın Güvenliği Aktif İse Onada Attack İşlemez
Güvenlik açıkken karakter ölmediği için şehirden başlama buguda çözülmüş oluyor.
char_battle.cpp aç ve arat
Kod:bool CHARACTER::Attack(LPCHARACTER pkVictim, BYTE bType)
if (test_server üstüne ekle
Kod:#ifdef WJ_SECURITY_SYSTEM if (IsActivateSecurity() == true) { ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Saldırı Engellendi - Guvenlik Aktif")); return false; } if (pkVictim->IsActivateSecurity() == true) { ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Karsı Tarafın Guvenligi Aktifken Saldıramazsın")); return false; } #endif
Yani böyle olmalı
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
şuan için tam hangi sorunla karşılaştıgımı tam hatırlamıyorum ama sanırım moblarla alakalıydı bende senin gibi yapmıştım ilk fakat sonradan fark ettim bu şekilde buga giriyordu oyun o yüzden böyle birşey yapmıştım.
Kod:
if (IsActivateSecurity() == true)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Sistem]Güvenlik aktifken öldünüz dışarı gönderiliyorsunuz tekrar giriş yapınız.");
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Sistem]Güvenlik aktifken öldünüz dışarı gönderiliyorsunuz tekrar giriş yapınız.");
GetDesc()->DelayedDisconnect(10); //10 Sn içinde dışarı yolla
return;
}
https://forum.turkmmo.com/konu/3682757-c-guvenlik-sistemi-fixler/
Paylaşıldı. ayrıca ChatPacket koyman çok saçma olmuş çünkü sürekli chat geçecek.
Paylaşıldı. ayrıca ChatPacket koyman çok saçma olmuş çünkü sürekli chat geçecek.
ben bir sorunla karşılaşmadım hiçşuan için tam hangi sorunla karşılaştıgımı tam hatırlamıyorum ama sanırım moblarla alakalıydı bende senin gibi yapmıştım ilk fakat sonradan fark ettim bu şekilde buga giriyordu oyun o yüzden böyle birşey yapmıştım.
Kod:if (IsActivateSecurity() == true) { ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Sistem]Güvenlik aktifken öldünüz dışarı gönderiliyorsunuz tekrar giriş yapınız."); ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Sistem]Güvenlik aktifken öldünüz dışarı gönderiliyorsunuz tekrar giriş yapınız."); GetDesc()->DelayedDisconnect(10); //10 Sn içinde dışarı yolla return; }
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 955
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 700
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 468
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 278
