OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Güvenlik Sistemi Attack Fix

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1 - Güvenlik Şifresini Girmeden Yaptığınız Atak İşlemez
2 - Karşı Tarafın Güvenliği Aktif İse Onada Attack İşlemez


Güvenlik açıkken karakter ölmediği için şehirden başlama buguda çözülmüş oluyor.

char_battle.cpp aç ve arat
Kod:
bool CHARACTER::Attack(LPCHARACTER pkVictim, BYTE bType)

if (test_server üstüne ekle
Kod:
#ifdef WJ_SECURITY_SYSTEM
    if (IsActivateSecurity() == true)
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Saldırı Engellendi - Guvenlik Aktif"));
        return false;
    }

    if (pkVictim->IsActivateSecurity() == true)
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Karsı Tarafın Guvenligi Aktifken Saldıramazsın"));
        return false;
    }
#endif

Yani böyle olmalı




 
Son düzenleme:
Teşekkürler ancak bazı güvenlik sistemlerinde zaten şifre girilmeden atak vs yapmıyor. Ekleyecek olan arkadaşlar eklemeden önce denesin öyle eklesin.
 
1 - Güvenlik Şifresini Girmeden Yaptığınız Atak İşlemez
2 - Karşı Tarafın Güvenliği Aktif İse Onada Attack İşlemez


Güvenlik açıkken karakter ölmediği için şehirden başlama buguda çözülmüş oluyor.

char_battle.cpp aç ve arat
Kod:
bool CHARACTER::Attack(LPCHARACTER pkVictim, BYTE bType)

if (test_server üstüne ekle
Kod:
#ifdef WJ_SECURITY_SYSTEM
    if (IsActivateSecurity() == true)
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Saldırı Engellendi - Guvenlik Aktif"));
        return false;
    }

    if (pkVictim->IsActivateSecurity() == true)
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Karsı Tarafın Guvenligi Aktifken Saldıramazsın"));
        return false;
    }
#endif

Yani böyle olmalı





şuan için tam hangi sorunla karşılaştıgımı tam hatırlamıyorum ama sanırım moblarla alakalıydı bende senin gibi yapmıştım ilk fakat sonradan fark ettim bu şekilde buga giriyordu oyun o yüzden böyle birşey yapmıştım.

Kod:
            if (IsActivateSecurity() == true)
            {
                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Sistem]Güvenlik aktifken öldünüz dışarı gönderiliyorsunuz tekrar giriş yapınız.");
                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Sistem]Güvenlik aktifken öldünüz dışarı gönderiliyorsunuz tekrar giriş yapınız.");
                GetDesc()->DelayedDisconnect(10); //10 Sn içinde dışarı yolla
                return;
            }
 
şuan için tam hangi sorunla karşılaştıgımı tam hatırlamıyorum ama sanırım moblarla alakalıydı bende senin gibi yapmıştım ilk fakat sonradan fark ettim bu şekilde buga giriyordu oyun o yüzden böyle birşey yapmıştım.

Kod:
            if (IsActivateSecurity() == true)
            {
                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Sistem]Güvenlik aktifken öldünüz dışarı gönderiliyorsunuz tekrar giriş yapınız.");
                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Sistem]Güvenlik aktifken öldünüz dışarı gönderiliyorsunuz tekrar giriş yapınız.");
                GetDesc()->DelayedDisconnect(10); //10 Sn içinde dışarı yolla
                return;
            }
ben bir sorunla karşılaşmadım hiç
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst