berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

VirtualBox' kurduğum server'a başkası nasıl girecek?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kraiwast
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Selamlar, iyi forumlar herkese.

Virtual Box' a server kurdum, 192.168.1.8 olarak giriş yapıyorum. Arkadaşımın girmesi için ne yapmam gerekiyor?

Teşekkürler...
 
Bunun için sabit ip kullanman gerekiyor. Sabit ip ile server açma hakkında forumda aratırsan nasıl yapıldığını öğrenebilirsin veya uğraşmamak için 20 lira verip bir vps sunucuya taşıyarak daha rahat giriş yaparsın.
 
Eğer server açacak isen virtualbox ile açmanı tercih etmem. Çünkü bilgisayarın kapanınca serverinde gidecek ve virtualbox bazen hata veriyor. Ufak çaplı istiyorsan 25TL çoğu firma herşeyi kurulu şekilde sağlıyor. Eğer diyorsan hayır ben files geliştiricem ortağım ile veya 2-3 arkadaş takılacaz ip sabitlemen gerek onunda videosu youtubede olması gerekirdi. Eğer bulabilirsem akşam atarım özelden.
 
Eğer server açacak isen virtualbox ile açmanı tercih etmem. Çünkü bilgisayarın kapanınca serverinde gidecek ve virtualbox bazen hata veriyor. Ufak çaplı istiyorsan 25TL çoğu firma herşeyi kurulu şekilde sağlıyor. Eğer diyorsan hayır ben files geliştiricem ortağım ile veya 2-3 arkadaş takılacaz ip sabitlemen gerek onunda videosu youtubede olması gerekirdi. Eğer bulabilirsem akşam atarım özelden.

Bilişimden sunucu aldım diyelim, filesi editlemem için falan yeniden freebsd kurmam gerekiyo mu onun ipsini kullanarak yoksa gerek yok mu?
 
Bilişimden sunucu aldım diyelim, filesi editlemem için falan yeniden freebsd kurmam gerekiyo mu onun ipsini kullanarak yoksa gerek yok mu?

Hayır bilişim aldığınız zaman size sabit ıp veriyor ek olarak site veriyor. Herşeyi kurulu veriyor yani eğer kendi filesinizi kullanmak isterseniz bilişim verdiği ıp düzenleyip istediğiniz kişiyi oyuna alabilirsin eğer kurulum hakkında bilgin yoksa youtube yine kurulum ile ilgili onlarca video mevcut. Virtualbox yaptığın gibi yapacaksın ek birşey yok güzel yani istediğin kişiyi alabileceksin , siteye sahip olacaksın ve kapanma derdin olmayacak. Virtualbox ile uğraşmak yerine ucuza sunucu al çok daha iyi olacak emin ol virtualbox ile çok uğraşırsın
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst