berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

LOG TUTMAYI KAPATMA

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan razer4154
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 815

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar log tutmayı nasıl kapatabilirim. Bir kaç konuda gördüm log.cpp içindekini sil şunu yapıştır diyor ama aynısı yaptım buid ederken hata veriyor. Bilen varmı kapatmayı?
 
Çözüm
Kaynak kodlarının hepsini notepad++ ile aç arama ile log kelimesini arattır. Dosyalar içinde log gönderen satırların hepsinin başına yorum (//) işareti koy.
Log.cpp ve log.h dakileri elleme.
Hata vermesinin sebebi tahminimce şu sen log cpp içinde oynama yapıyorsun, büyük ihtimalle tanımlanan fonksiyonları kaldırıyorsun., ancak diğer dosyalar, log göndermek için o fonksiyonları kullanmaya çalışıyor. O fonksiyonlarda tanımlı olmadığından hata veriyor.
Kaynak kodlarının hepsini notepad++ ile aç arama ile log kelimesini arattır. Dosyalar içinde log gönderen satırların hepsinin başına yorum (//) işareti koy.
Log.cpp ve log.h dakileri elleme.
Hata vermesinin sebebi tahminimce şu sen log cpp içinde oynama yapıyorsun, büyük ihtimalle tanımlanan fonksiyonları kaldırıyorsun., ancak diğer dosyalar, log göndermek için o fonksiyonları kullanmaya çalışıyor. O fonksiyonlarda tanımlı olmadığından hata veriyor.
 
Çözüm

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst