Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Loading Ekranında Müzik mi çalar ?

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

playsound3d ile background olarak çalsa daha iyi olur tabi :D
 
playsound3d ile background olarak çalsa daha iyi olur tabi :D
Adaşım o zaman denemiştim problemler olmuştu bende fazla irdelemedim çalışır şekilde bıraktım zaten fazla anlayan bir insan değilim işte yeni yeni öğreniyorum öğrendiğimi'de paylaşıyorum O şekilde de çalışıyorsa isteyen öyle de yapabilir :) zaten kullandığım modül-fonksiyon ve ya method'uda tam bilmiyorum, biraz deneme yanılmayla öğrenmiştim.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst