HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
SADECE GÜLÜYORUM AÇIKLAMA YAPMAK İSTEMİYORUM ASLKDJALKSDJASLKDASJDKL
Bende sadece gülüyorum. Kendini fazla zeki sanıyorsun ama öyle değilsin ve ne yaptığının farkındayım. Bir gün alıntı olmayan bir şeyle karşımıza çıkarsan ancak o zaman seni takdir edeceğim.

Edit: Aşağıda ki senin paylaşımın. Gördüğün gibi sadece "Text" değiştirip millete kendin yapmışsın gibi yedirme. Sadece Türkçeleştirmişsin. Şimdi tekrar söyle şunu; "SADECE GÜLÜYORUM AÇIKLAMA YAPMAK İSTEMİYORUM ASLKDJALKSDJASLKDASJDKL" ?
Edit2: Sentinus diğer adıyla Yekta Gürkan ile birlikte çalışan birisinden de ancak bu kadar IQ ve yetenek beklerim.

Son düzenleme:
boş konuşuyorsun kardeşim sentinus yani ben py dosyalarını editliyordum evet ama çoğu svde uymluluk sorunları çıkıyordu pyleri import ederken veya modül kısımlarında v.s v.s bunları düzeltip haledil yeni taktikler bulup paylaşıyordum aynı mantığı holy yani furkan yapıyor ayrıca sentinusla holy çok farklı kişiler şunu sentinusun videolarını izlemişsen anlaman çok zor değilŞimdi asıl soru şu; Holy Online mi? Yoksa Sentinus mu? Hangi kimliğine bürünüyorsun?![]()
Bende sadece gülüyorum. Kendini fazla zeki sanıyorsun ama öyle değilsin ve ne yaptığının farkındayım. Bir gün alıntı olmayan bir şeyle karşımıza çıkarsan ancak o zaman seni takdir edeceğim.
Edit: Aşağıda ki senin paylaşımın. Gördüğün gibi sadece "Text" değiştirip millete kendin yapmışsın gibi yedirme. Sadece Türkçeleştirmişsin. Şimdi tekrar söyle şunu; "SADECE GÜLÜYORUM AÇIKLAMA YAPMAK İSTEMİYORUM ASLKDJALKSDJASLKDASJDKL" ?
Edit2: Sentinus diğer adıyla Yekta Gürkan ile birlikte çalışan birisinden de ancak bu kadar IQ ve yetenek beklerim.
![]()
![]()
sen bu kafayla oynadığın m2 pserverlerini de sahipleri yazdı sanarsın yok türkçeye çevrilmişmişte falan filan herneyse benim senin gibi birinin taktirine ihtiyacımmı var kasdkajsdlka hala gülüyorum ve sentinus mevzusuna gelirsek; o arkadaş ben yokken biseyler yapmaya calisan biriydi ben gelince yardım ettiğim için o sentinus yazısı daha sonraları iş yapmadık, ve en acısı holy mi sentinusmu demen gerçekten kudurmuşluğunun son noktası çamur atmaya calisiyorsun bu kendini aşağılamaktan başka bişey değilŞimdi asıl soru şu; Holy Online mi? Yoksa Sentinus mu? Hangi kimliğine bürünüyorsun?![]()
madem sadece türkçeye çevrilmiş sen yapta görelim? lakjsdlkasjaskdjdl elin ayağın dolandı tabi nasıl yapcam ben salkdjaslkdja yazarken bile gülüyorum
tek kelimeyle yazık sana. karaktersizliğinin zirvelerini yaşıyorsunMerak etme ben zaten yaptım yapacağımı. Sadece Visual Studio'da ki teknik bir sorundan dolayı projemi durdurdum. Gördüğün her şey çalışıyor merak etme. Visual Studio ekibine sorunla ilgili konu ulaştırdım. Eğer çözerlerse devamını da getiririm.
![]()
![]()
bundan banane? yaptığım hile sadece türkçeye çevrilmiş ya sözde sen öyle diyorsun hani, yap bekliyorum? bana yapmayacağın şeyleri konuşma, boş konuşuyorsun çamur atmayı kes
