HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu konudaki olayla çözebildim. GDB sürümünü yükselttim sorun çözüldü başkan ama 9.2 ye pkg ile kurulum yapmak kurbanda kasaplık yapmak gibi bişey valla yıldırıyodu az kalsınFarklı bir şekilde mi çözüldü yoksa 2. Attığım bashla mı

9.2 için 7.1.2 Hocamkonuyu siz mi hazırladınız çünkü güncel gdb sürümü 8.3
konuyu siz mi hazırladınız çünkü güncel gdb sürümü 8.3
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
sürüm olarak yüklemedim gördüğünüz gibi direk gdb yazdım en son sürümü indirdi search yaptığımdada 8.3 ü bulamadı sanırım 9.2 de 8.3 kullanılmıyor yada tasarlanmamış.
haklısınız. 9.2 sürümü için 8.3 versiyonu yayınlanmamış olmalı. konu için teşekkürler faydalı bir konu.Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
sürüm olarak yüklemedim gördüğünüz gibi direk gdb yazdım en son sürümü indirdi search yaptığımdada 8.3 ü bulamadı sanırım 9.2 de 8.3 kullanılmıyor yada tasarlanmamış.
FreeBSD 9.2 için PKG isimli bir konu da açabilir misiniz rica etsem?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 43
- Görüntüleme
- 12K
