HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
game.core Açarken Yapılacaklar
Sunucunuzun FTP'sine giriş yapıp / dizinine verdiğim dosyanın içindekileri atın sırasıyla
[CODE title="Putty Yazılacak:"]
cd /
tar zxvf pkg.tgz
tar zxvf resolv.tgz
tar zxvf keys.tgz
reboot
Ardından
pkg update -f
pkg install gdb
reboot
[/CODE]
[CODE title="Core açarken yazılacaklar:"]
GDB sürümümüz yükseltildiği için gdb komutu sizi tekrar 6.1.1 sürümüne yönlendirecektir
Sorunsuz bir açılış için
gdb712 Komutunu yazarak gdb7.1.2 sürümünü aktif edebiliriz ve coreniz sorunsuz açılacaktır
[/CODE]
NOT: Oyun açacak olursanız firmanızdan gcc49 kurulumu yapmasını isteyiniz. Yada yukarıda verdiğim libi /usr/lib ve /usr/lib32 içerisine atın izinlerini 777 yapın sorunsuz açılacaktır.
Moderatör tarafında düzenlendi:
Çözdün mü bu arada sorununu dostum skypeden konuşmuştukLinkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
game.core Açarken Yapılacaklar
Sunucunuzun FTP'sine giriş yapıp / dizinine verdiğim dosyanın içindekileri atın sırasıyla
[CODE title="Putty Yazılacak:"]
cd /
tar zxvf pkg.tgz
tar zxvf resolv.tgz
tar zxvf keys.tgz
reboot
Ardından
pkg update -f
pkg install gdb
[/CODE]
[CODE title="Core açarken yazılacaklar:"]
GDB sürümümüz yükseltildiği için gdb komutu sizi tekrar 6.1.1 sürümüne yönlendirecektir
Sorunsuz bir açılış için
gdb712 Komutunu yazarak gdb7.1.2 sürümünü aktif edebiliriz ve coreniz sorunsuz açılacaktır
[/CODE]
NOT: Oyun açacak olursanız firmanızdan gcc49 kurulumu yapmasını isteyiniz. Yada yukarıda verdiğim libi /usr/lib ve /usr/lib32 içerisine atın izinlerini 777 yapın sorunsuz açılacaktır.
Çözdün mü bu arada sorununu dostum skypeden konuşmuştuk
Çözdüm kaptan sağolasın

Farklı bir şekilde mi çözüldü yoksa 2. Attığım bashla mıÇözdüm kaptan sağolasın![]()
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 43
- Görüntüleme
- 12K
