Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

(CArea::LoadObject Property(xxxxxxxxxxxx) Load ERROR) Sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan terniko05
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

HATA:
Kod:
(CArea::LoadObject Property(xxxxxxxxxxxx) Load ERROR)

evet arkadaş kendimi bir kör olarak hissetmeme sebep olan bu muazzam güzellikteki hatayla karşılaşmaktayım hidra mapini eklemekteydim
1545997898 numarası atanan nadide prb dosyamızın içeriği aşağıdaki şekildedir

NLEA2a.png


zone klasörümüzün içine bir bakalım dedim kendi kendime direkt olarak aklıma geldiğini şekliyle zone klasörünün içine atıp bu işi halledeyim dedim

anE3R2.png


baktım olmadı hata aynı , obje haritada görünmüyor sonra bu ymirworkten sonra zone klasörü yazıyor (saçma olduğunu biliyorum zone klasörü zatne ymir work alt klasörü) bir zone adında klasör açıp onun içine atmalıyım o zaman dedim (başka çarem kalmadı çünkü bu şekilde olmaması gerekiyor ama)klasörü attım içine

EOJ8Bg.png


yine OLMADI !

sevgili arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum benim hatam nereden kaynaklanıyor ?
 
Son düzenleme:
Çözüm
arkadaşlar foxfsyi kaldırdım kaç saatimi aldı klasöt yollarını düzenlemem foxfs ile alakalı bir durum değilmiş şuan ruh halimi anlatamam
d, diskinden çektirip c den açmaya çalışıyorsun dosyaları d diskine doğru yol dizinlemesi ile postala bakalım okumuyor olabilir.
kardeş biraz açar mısın son umut sende galiba zemahser filan da beğenmiş söylediğini dediğin gibi olsa zoneden çekmesi gerekilen dosyaları diğer prbler çekemezdi ama yine de denemek istiyorum başka çare kalmadı nasıl yapacağım anlatır mısın ?
arkadaşlar foxfsyi kaldırdım kaç saatimi aldı klasöt yollarını düzenlemem foxfs ile alakalı bir durum değilmiş şuan ruh halimi anlatamam
d, diskinden çektirip c den açmaya çalışıyorsun dosyaları d diskine doğru yol dizinlemesi ile postala bakalım okumuyor olabilir.
kardeş biraz açar mısın son umut sende galiba zemahser filan da beğenmiş söylediğini dediğin gibi olsa zoneden çekmesi gerekilen dosyaları diğer prbler çekemezdi ama yine de denemek istiyorum başka çare kalmadı nasıl yapacağım anlatır mısın ?
 
Çözüm

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst