HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
vıp olmadan kullanabileceğimiz serverler hangisi acaba ?
Şuan alfa2, origins2 ve aeldra dışında her pserverde kullanabilirsin ama ekstra bir koruması varsa örn dazy shield bunlarda da vip alman gerekir.vıp olmadan kullanabileceğimiz serverler hangisi acaba ?
tavsiye istiyorsan şuan phebia2 ve antim2 diyebilirim bunlarda farm bot baya işe yarıyor ve hileyide vip olmadan kullanabilirsin.
phebia2'de oyun ekranı geldiğinde tamam butonuna basın uyarısı geliyor basıyorum 10 sn bekleyip kapanıyor
phebiada botu kullanan çok kişi varphebia2'de oyun ekranı geldiğinde tamam butonuna basın uyarısı geliyor basıyorum 10 sn bekleyip kapanıyor
dc gelirsen oradan daha çabuk hallederiz belki
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 139
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 263
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 105
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 253
