berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Satıyorum [Saltatrix] Elveron 2 Balık Botu 🔥

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan saltatrix
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 264
  • Etiketler Etiketler
    elveron
Fiyat
500 TL
Ürün Adı
Elveron 2 Balık Botu
İlan Türü ( Metin2 )
Diğer

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

🔥 [Saltatrix] Elveron 2 Balık Botu 🔥

Elveron 2 sunucusu için geliştirilmiş, en sade ve stabil çalışan balık botudur.

🚀 Özellikler

  • 🎯 Yüksek Hassasiyet: Ban riskini azaltmak hata payıyla çalışır.
  • ⚡ Hızlı Kurulum: Saniyeler içinde ayarla ve başlat.
  • 🤖 Doğal Tepki: Ban riskini minimize eden randomize basım süreleri.
  • 💻 Sistem Dostu: İşlemciyi ve RAM'i yormaz.

⚠️ Önemli Notlar

  • 🖥️ Aktif Ekran: Botun çalışması için oyun penceresinin ön planda olması gerekir.
  • 🛠️ Saf Performans: Sadece balık tutmaya odaklıdır.
  • 🛠️ İsteğe göre özelleştirilebilir.


Destek & Satın Alım: Discord


📺 Kanıt Videosu: Video | 🦠 VirusTotal: Virus Total | 💬 Destek & Satın Alım: Discord
 
Sunucudaki BM sürekli kontrol ediliyor. Tuttuğunuz balıkları bir anda pazara atmayın. Elementleri atın kalanı minik balıp yapıp razo/nemere halini yollayın. Ayrıca attığınız zamanda 100-200 lü olarak değil parça halinde atın. Her çarın kasabileceği bir limit var.

Biraz para biriktirince balıkçılık aurası + kılavuzunu da alırsınız.
 
Sunucudaki BM sürekli kontrol ediliyor. Tuttuğunuz balıkları bir anda pazara atmayın. Elementleri atın kalanı minik balıp yapıp razo/nemere halini yollayın. Ayrıca attığınız zamanda 100-200 lü olarak değil parça halinde atın. Her çarın kasabileceği bir limit var.

Biraz para biriktirince balıkçılık aurası + kılavuzunu da alırsınız.
kullanıyor musun aga bunu
 
kullanıyor musun aga bunu

Hayır, ama geçen seferki ban dalgasında çok kişi uçtu ve saydığım sebeplere uymadığı için. Ben balık farmı atmıyorum dungeon girip çıkıyorum pek fazla vakit ayırmıyorum. Açıkçası 9 oltan yoksa aura fln almazsan aşırı kazançlı bir şey değil.
 
Son düzenleme:
Hayır, ama geçen seferki ban dalgasında çok kişi uçtu ve saydığım sebeplere uymadığı için. Ben balık farmı atmıyorum dungeon girip çıkıyorum pek fazla vakit ayırmıyorum. Açıkçası 9 oltan yoksa aura fln almazsan aşırı kazançlı bir şey değil.
ban yememek icin zaten basinda durucan ayik olucan ben kullanmioyrum zindanlari 1 tur dönuyorum 100 metin kesiyom cikiyom
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst