Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Zagre İtem Proto Sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Timeofcut
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 22
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar item protoyu açıyorum 1.adımda item_proto_dump 2.adımda txt oluştururken oluşturduğumuz txt 1kb oluyor yani içi boş bunu alıp 3 adımda txt sürüklüyorum sunucuya atıyorum sunucu acılmıyor hatayı 2 adımda yapıyor anlamadım gitti biri yardım etsin

RESİM: https://i.hizliresim.com/RgYlnY.png https://i.hizliresim.com/86g7Y1.png KONU ACİLDİR ARKADAŞLAR


Çözüm;

Çözüm basit yapayan arkadaşlar için item_proto_dump üsteki kodların başlamadığı kısımı silsinler üst bölümdeki silsinler
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Çözüm
Böyle bir ekran almaktayım
Mevcut dosyaları bende txtden item_protoya dönüştürünce dönüştürmüyor. MobProto orjinal dosyası mevcut nasıl yapabilirim onun üzerinden anlatabilir misiniz?
zagre.png
Boyutu 1kb olması demek bu dosyanın içinin boş olduğu anlamına gelir. Dosyayı not defteri ile açtığın zaman içinin boş olacağını göreceksin zaten. Ayrıca bu programı kullanan fazla kişi kalmadı. Hangi filesi kullanıyorsun bilmiyorum ama, hiç düzenlenmemiş halinde db klasörünün içerisinde veya conf klasörünün içerisinde bu txt dosyaları mevcuttur. locale_tr dosyasının içine de bu txt dosyalarını dump proto ile dump'layıp atarsın sorun çözülmüş olur. Ama sen dump'lanmış bir protoyu açmaya çalışıyorsan o program o dosyayı txt haline çevirmez çünkü 2019 yılındayız ve bir çok güncelleme geldi, o program 2015 yılına ait. Başka sorunun veya sormak istediğin bir soru varsa çekinmeden sorabilirsiniz.
 
Boyutu 1kb olması demek bu dosyanın içinin boş olduğu anlamına gelir. Dosyayı not defteri ile açtığın zaman içinin boş olacağını göreceksin zaten. Ayrıca bu programı kullanan fazla kişi kalmadı. Hangi filesi kullanıyorsun bilmiyorum ama, hiç düzenlenmemiş halinde db klasörünün içerisinde veya conf klasörünün içerisinde bu txt dosyaları mevcuttur. locale_tr dosyasının içine de bu txt dosyalarını dump proto ile dump'layıp atarsın sorun çözülmüş olur. Ama sen dump'lanmış bir protoyu açmaya çalışıyorsan o program o dosyayı txt haline çevirmez çünkü 2019 yılındayız ve bir çok güncelleme geldi, o program 2015 yılına ait. Başka sorunun veya sormak istediğin bir soru varsa çekinmeden sorabilirsiniz.
hocam yapmak iştediğim işlem pack'taki itemprotuyu editlemek
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst