mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

C9 : Türkiye Server'i Açılıyor !

Oyun Dili samimi olsun mu yoksa resmi bir dil mi kullanılsın ?


  • Kullanılan toplam oy
    14

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

oddRNb.png


C9 Facebook sayfasına bu yorumu yaptım sayfa admini bana "Üzgünüz, bu konuda paylaşacak hiçbir bilgimiz yok ;)" diyerek cevap verdi " ;) " şu göz kırpma ifadesinden bi ciddilik sezdim, umarım güzel olur. Bir mmorpg sever olarak bekliyorum, son zamanlarda bir çok insanda mmo oyun açlığı var ya da ben öyle seziyorum. Oyun eski bile olsa umarım beklenen ilgili görür şayet daha önceden biraz da olsa oynamış biri olarak grafikler beni tatmin etmişti.

Pay To Win yani Para Bas Kazan sistemi olmaz umarım, elbette bir şeylerden kâr elde etmek zorundalar. Fakat MMORPG kitlesi artık çok gelişti eskisi gibi değil, en ufak yanlışta bir oyun oyuncular tarafından yere gömülür ve tarihin kirli sayfalarında adını bırakır, günümüzde hala oynanan MMORPG oyunlar bunlara örnektir.

Neler olacağını merakla bekliyorum. :wave:
 
oddRNb.png


C9 Facebook sayfasına bu yorumu yaptım sayfa admini bana "Üzgünüz, bu konuda paylaşacak hiçbir bilgimiz yok ;)" diyerek cevap verdi " ;) " şu göz kırpma ifadesinden bi ciddilik sezdim, umarım güzel olur. Bir mmorpg sever olarak bekliyorum, son zamanlarda bir çok insanda mmo oyun açlığı var ya da ben öyle seziyorum. Oyun eski bile olsa umarım beklenen ilgili görür şayet daha önceden biraz da olsa oynamış biri olarak grafikler beni tatmin etmişti.

Pay To Win yani Para Bas Kazan sistemi olmaz umarım, elbette bir şeylerden kâr elde etmek zorundalar. Fakat MMORPG kitlesi artık çok gelişti eskisi gibi değil, en ufak yanlışta bir oyun oyuncular tarafından yere gömülür ve tarihin kirli sayfalarında adını bırakır, günümüzde hala oynanan MMORPG oyunlar bunlara örnektir.

Neler olacağını merakla bekliyorum. :wave:


Merhaba, konuya yaptığınız yorum ve aldığınız ciddiyet için teşekkür ederiz. Siz ve yorum yapan görüşlerini sunan herkese. Ancak üzgünüm ki Webzen ortaklığı ile problemlerimiz var. Demem o ki göz kırpma işareti bir ciddiyet olarak belki olabilir çünki sürekli bir görüşme içerisindeyiz. Webzenden izin çıktığı an itibari ile oyun için adım atılacaktır. Dosyalar ve oyun neredeyse hazır durumda. Webzen ile anlaşma sağlandığı anda burdayız ^^
 
Merhaba, konuya yaptığınız yorum ve aldığınız ciddiyet için teşekkür ederiz. Siz ve yorum yapan görüşlerini sunan herkese. Ancak üzgünüm ki Webzen ortaklığı ile problemlerimiz var. Demem o ki göz kırpma işareti bir ciddiyet olarak belki olabilir çünki sürekli bir görüşme içerisindeyiz. Webzenden izin çıktığı an itibari ile oyun için adım atılacaktır. Dosyalar ve oyun neredeyse hazır durumda. Webzen ile anlaşma sağlandığı anda burdayız ^^

Umarım beklenen cevabı alırsınız sabırsızlıkla beklemeye devam ediyoruz
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst