HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sunucu oluşturma işi devam etmekte mi? Şuan c9'u aktif olarak oynuyorum TR sunucusu açılırsa kesinlikle geçerim.
Başarılar dilerim, oyun güzele benziyor. Resmi bir dil kullanmanızı da tavsiye ederim. Oyunu takipteyim, vaktim olunca bir bakacağım açıldığında. 

Ben su anda hala webzen sunucusundan bu oyunu oynamaktayim ve oyunun webzen altinda oldugu gibi olmamasi icin bazi onerilerim olucak.
-Kesinlikle mystic karakterlerini oyuna dahil etmeyin. Mumkunse yeni karakter yaratma kisirliginda dogma demonisher-nightstalker da olmazsa sevinirim. Bir ilkesi ve mantigi ve sekli olan karakterlerle oynanmali.
- Skillbookların kombinasyonunda 2 rare kombine edip magic kitap(daha dusuk seviyeli) elde etme gibi bir sacmalik var bunu giderin.
-Oyunun su anki halinfe ciddi bir dengesizlik var classlar arasi bunu kesfedip giderebilirsiniz. Bazi classlarda manasis derecede guclu vuran beceriler varken kimileri asiri zayif.
-Oyunun item uretme sisteminde bazi ciddi dengesizlikler var. Rare item dedigimiz seyler oyunun expert ve master zindanlarinda ara sira cikan mavi renkli moblarda cikiyor. Bunlar bazen cikmiyor bazen cikiyorlar ama rare item atmiyorlar. Yani bunlari farmlamaya calismakta cok sikici olabiliyor. Bu rare itemlerin cikma olayi daha sik olabilir. Ayrica oyunda perfect item uretmek icin artisan lvl 67 olmali ve o levele ulasmak icin tonla item uretilmeli. Ve bu itemlerin tanesini uretmek icin acikcasi biraz fazla zaman geciyor.Master itemlerin de uretim ihtimali asiri dusuk. Bir miktar daha artabilir.
- Bu oyun birbirinden cok farkli classa sahip ve insan her birini bi denemek istiyor. Hal boyle olunca oyunun ilk 20 seviyesini limitli skillerle bastan oynamak cok can sikici oluyor bir noktadan sonra. Class secimi 10 lvl de baslasa cok daha eglenceli bir hal alabilir.
- Ben yeni ve fresh bir serverde bu oyunu oynamaya hazirim ama orjinalinde rahkdan invasion saatleri haric oyunu oynamak cok manasiz oluyor cunku zindan odulleri harbiden vasat.
-Kesinlikle mystic karakterlerini oyuna dahil etmeyin. Mumkunse yeni karakter yaratma kisirliginda dogma demonisher-nightstalker da olmazsa sevinirim. Bir ilkesi ve mantigi ve sekli olan karakterlerle oynanmali.
- Skillbookların kombinasyonunda 2 rare kombine edip magic kitap(daha dusuk seviyeli) elde etme gibi bir sacmalik var bunu giderin.
-Oyunun su anki halinfe ciddi bir dengesizlik var classlar arasi bunu kesfedip giderebilirsiniz. Bazi classlarda manasis derecede guclu vuran beceriler varken kimileri asiri zayif.
-Oyunun item uretme sisteminde bazi ciddi dengesizlikler var. Rare item dedigimiz seyler oyunun expert ve master zindanlarinda ara sira cikan mavi renkli moblarda cikiyor. Bunlar bazen cikmiyor bazen cikiyorlar ama rare item atmiyorlar. Yani bunlari farmlamaya calismakta cok sikici olabiliyor. Bu rare itemlerin cikma olayi daha sik olabilir. Ayrica oyunda perfect item uretmek icin artisan lvl 67 olmali ve o levele ulasmak icin tonla item uretilmeli. Ve bu itemlerin tanesini uretmek icin acikcasi biraz fazla zaman geciyor.Master itemlerin de uretim ihtimali asiri dusuk. Bir miktar daha artabilir.
- Bu oyun birbirinden cok farkli classa sahip ve insan her birini bi denemek istiyor. Hal boyle olunca oyunun ilk 20 seviyesini limitli skillerle bastan oynamak cok can sikici oluyor bir noktadan sonra. Class secimi 10 lvl de baslasa cok daha eglenceli bir hal alabilir.
- Ben yeni ve fresh bir serverde bu oyunu oynamaya hazirim ama orjinalinde rahkdan invasion saatleri haric oyunu oynamak cok manasiz oluyor cunku zindan odulleri harbiden vasat.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Anket
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 102
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 437
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 68
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 38
