Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Diablo 3

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Diablo 3 hakkındaki düşüncelerinizi almak istiyorum. Az önce oyunun bedava sürümünü yani Starter Edition'u oynadım ve açıkçası oldukça da beğendim. Fakat bu adı üstünde Starter Edition olduğu için emin olamadım. Oyunda buglar ya da başka oyuncuyu sinir eden hatalar var mı? Oyunu satın almayı düşünüyorum ve bunları bu yüzden sordum. Bu oyun satın almaya değer mi? Açıklarsanız sevinirim.
 
Diablo 3 hakkındaki düşüncelerinizi almak istiyorum. Az önce oyunun bedava sürümünü yani Starter Edition'u oynadım ve açıkçası oldukça da beğendim. Fakat bu adı üstünde Starter Edition olduğu için emin olamadım. Oyunda buglar ya da başka oyuncuyu sinir eden hatalar var mı? Oyunu satın almayı düşünüyorum ve bunları bu yüzden sordum. Bu oyun satın almaya değer mi? Açıklarsanız sevinirim.

Oyun çıkalı uzun zaman olduğu için oyunda bug yok denecek kadar az sayıda.
Yine oyun çıkalı uzun zaman olduğu için oyunda bolca içerik mevcut saatlerinizi harcayabilirsiniz. Tabiki tüm DLC'lerle birlikte içerik daha da zenginleşiyor ve oyun daha da keyifli hal alıyor.
İzometrik hack'n slash türünü seviyorsanız oyun size hitap edecektir, zevkli.

Ek olarak Diablo 1 ve 2 hayranıysanız ve o tarz bir beklenti içinde Diablo 3 oynayacaksanız hayal kırıklığına uğrarsınız. İlk iki oyunun kalitesinden eser yok. Tabi bu benim şahsi görüşüm.

Ayrıca Diablo 4'ün yolda olduğu söylentileri var fakat ben kafadan en az 2 ila 3 yıl veriyorum çıkmasına.

Yani beğendiğiniz bir tür ise satın almanızı tavsiye ederim. Oynayan tanıdıklarınız var ise oyun sizin için daha zevkli hale gelecektir. Eğer yoksa oyun içinde tanışıp bir gruba dahil olabilirsiniz.

İyi forumlar.
 
Oyun çıkalı uzun zaman olduğu için oyunda bug yok denecek kadar az sayıda.
Yine oyun çıkalı uzun zaman olduğu için oyunda bolca içerik mevcut saatlerinizi harcayabilirsiniz. Tabiki tüm DLC'lerle birlikte içerik daha da zenginleşiyor ve oyun daha da keyifli hal alıyor.
İzometrik hack'n slash türünü seviyorsanız oyun size hitap edecektir, zevkli.

Ek olarak Diablo 1 ve 2 hayranıysanız ve o tarz bir beklenti içinde Diablo 3 oynayacaksanız hayal kırıklığına uğrarsınız. İlk iki oyunun kalitesinden eser yok. Tabi bu benim şahsi görüşüm.

Ayrıca Diablo 4'ün yolda olduğu söylentileri var fakat ben kafadan en az 2 ila 3 yıl veriyorum çıkmasına.

Yani beğendiğiniz bir tür ise satın almanızı tavsiye ederim. Oynayan tanıdıklarınız var ise oyun sizin için daha zevkli hale gelecektir. Eğer yoksa oyun içinde tanışıp bir gruba dahil olabilirsiniz.

İyi forumlar.
Teşekkür ederim. Hack'n slash türüne hayran birisiyim ve Diablo 1 ve 2'yi hiç oynamadım. Daha önceden Diablo 3 videolarıı seyreder ve oyunu satın almak isterdim ama alamadım. Geçen gün oyunun Starter Edition'una yani bedaa sürümüne denk gelip indirdim ve hoşuma gitti. Yorumun için sağol.
 
Teşekkür ederim. Hack'n slash türüne hayran birisiyim ve Diablo 1 ve 2'yi hiç oynamadım. Daha önceden Diablo 3 videolarıı seyreder ve oyunu satın almak isterdim ama alamadım. Geçen gün oyunun Starter Edition'una yani bedaa sürümüne denk gelip indirdim ve hoşuma gitti. Yorumun için sağol.

Rica ederim, keyifli oyunlar.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst