kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Fps degerİm cok dusuk neden

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xlfire
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşım FPS için şunu yap win xp ise Bilgisayarim sağ tık özelliik sawnal bellek yazan biyerde ayar var Gelişmiş sekmesine geç orda sanal bellek ayari var oraya gir orda oyun c ye kuruluysa c ye sınır ver diyelim 2 gb ram başlat çalıştır '' dxdiag '' yaz ve oda ayrintili ramin yazar 2048 diyelim başlangıç 1000 bitiş 2048 yaz ayarla de pc yi yeniden başlat ...... Bana aittir boyle fpsmi + 30 arttirdim... (Bazı yereri yanlış yazmış olabilirim. Teldeyim )
 
bu arada fiber 10 mbit hiç bir şeyi değiştirmez FPS pc den kaynaklanid ekran kartı ram ona göre oyun hizlanir takilir Ping ise internete göre daha cok DNS ye göre ping yükselirse oyunu sil yükle iş düzelir PİNG=STATUS
 
Ekran kartın kötü ise iş boşuna uğraşma kurtaramazsın o fps'den pc'yi iyi ise güncel driver kullan..Örneğin benim pc ; 768ram , 96mb onboard chipset , aldığım fps 20-40 arası :D:D
 
Fps problemi çoğu zaman bilgisayarın donanımın düşük olmasından kaynaklanır.

Tabi oynadığın oyunla da doğru orantılıdır. Crossfire ' de Fps ni düşürmek için

bir program önereceğim. Sen her ne kadar oyuna girerken arkaplandaki

programları kapatıyorum desende bunlar sadece senin görebildiklerin. Bunun

yanında daha bir çok program ram ' i işgal etmekte. Game Booster diye bir

program var bu program sayesinde sen oyundayken arka planda bulunan tüm

gereksiz işlevleri durduruyor.

Game Booster



Virüs Taraması




Kullanımı : Programı kurduktan sonra programı başlat Karşına kocaman bir link

gelecek şöyle yazıyor OYUN KİPİNE GEÇ. Buraya tıklıyorsun ve gereksiz tüm

programlar teker teker durduruluyor. Sonra oyuna girip oynuyorsun.

Bu program sorunu tamamen çözer demiyorum ancak fayda sağlıyor.
 
Fps problemi çoğu zaman bilgisayarın donanımın düşük olmasından kaynaklanır.

Tabi oynadığın oyunla da doğru orantılıdır. Crossfire ' de Fps ni düşürmek için

bir program önereceğim. Sen her ne kadar oyuna girerken arkaplandaki

programları kapatıyorum desende bunlar sadece senin görebildiklerin. Bunun

yanında daha bir çok program ram ' i işgal etmekte. Game Booster diye bir

program var bu program sayesinde sen oyundayken arka planda bulunan tüm

gereksiz işlevleri durduruyor.

Game Booster



Virüs Taraması




Kullanımı : Programı kurduktan sonra programı başlat Karşına kocaman bir link

gelecek şöyle yazıyor OYUN KİPİNE GEÇ. Buraya tıklıyorsun ve gereksiz tüm

programlar teker teker durduruluyor. Sonra oyuna girip oynuyorsun.

Bu program sorunu tamamen çözer demiyorum ancak fayda sağlıyor.


Eline sağlık fakat hiçbir işe yaramadı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst