OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Fps degerİm cok dusuk neden

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xlfire
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bir de bunu dene eğer Nvidia ekran kartı kullanıyorsan aşağıdaki işlemleri

uygulayabilirsiniz.

Masaüstünde boş bir yere sağ tuş tıklıyoruz > ordan özellikleri açıyoruz.

Sekmelerden Ayarları seçiyoruz ve gelişmişe basıyoruz.

Sonra ekran kartımızın modeline göre ismi yazıyor (GeForce Fx bilmem ne

mesela) ona tıklıyoruz karşımıza Sol tarafta bir menü ve sağ tarafta işlem

yerleri çıkıyor.

Eğer bu bölüm İngilizce ise :

Performance&Quality Diye 1 seçenek olması gerekiyor sol menüde ( Her

versiyonda değişiyor bu menü ama hemen pes etmeyin)

Burayı Bulduktan Sonrası Kolay işimiz bitti sayılır.

Şimdi bu sağ taraftaki menüden aşağıya doğru iniyoruz

Vertical sync olacak biraz aşağıda onu off konuma alıyoruz.

Türkçe Menülülerde :

Aynı ekran bulunuyor fakat bu sefer performans & kalite yazacak veya

değişiktir sağ taraftaki menüyü bulana kadar hepsine bakın.

bulduktan sonra sağ taraftaki menüden aşağıya inip Dikey Zamanlamayı bulup

kapatıyorsunuz.

Ayarları uygulayıp tamam diyoruz ve Cf ye giriyoruz.

Eğer işlemciniz ve ram iniz yüksekse Fps 80-110 gibi bir değeri bulacaktır.

Olmazsa 60-80 arasında değişecektir.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst