mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Previousworld2 Unpack

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan XxZeMaHSeRxX-Turkmmo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 27
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Konuyu okumadan bana gelenler için güzel bi ekran resmi olur diye düşündüğüm ufak bi fotoğraf paylaşıyorum ve kimsede unutmasınki kimseye bişey vermek gibi bi zorunluluğum yok ve öküz gibi harflerle ÖRNEK yazıyo halka açık sebil saldırın yazısı yazmıyo

4jRQdQ.png
Yavaş kral :QWEQ:JQWJQ: iyi dedin kral
 
Konuyu okumadan bana gelenler için güzel bi ekran resmi olur diye düşündüğüm ufak bi fotoğraf paylaşıyorum ve kimsede unutmasınki kimseye bişey vermek gibi bi zorunluluğum yok ve öküz gibi harflerle ÖRNEK yazıyo halka açık sebil saldırın yazısı yazmıyo

4jRQdQ.png
Hayırdır Aslan Parçası Burda Sanamı Laf Ediliyoda Atliyosun Öğretmediler Galiba sana Herşeye Atlanmayacagini Sanin Bu Resmi Paylaşman Bile Dediğim Şeyi Direk Doğrulyor Metin2 Clientlerini Açabildiği için kendini bisi zannede biliyo yazık sadece ego kasın siz başka bişi yapmayin daha doğrusu yapamayin her laf yiyincede böyle ağlaşma tamammi abisi
 
Hayırdır Aslan Parçası Burda Sanamı Laf Ediliyoda Atliyosun Öğretmediler Galiba sana Herşeye Atlanmayacagini Sanin Bu Resmi Paylaşman Bile Dediğim Şeyi Direk Doğrulyor Metin2 Clientlerini Açabildiği için kendini bisi zannede biliyo yazık sadece ego kasın siz başka bişi yapmayin daha doğrusu yapamayin her laf yiyincede böyle ağlaşma tamammi abisi


O atlamak sayılmıyo By AzörötH Mevzu bahis o yazıyı yazmam benim ortağım olan bi kişiyse doaldır bilgi ve birikimimi ölçmek sizlere kalmış deil öte yandan ben oyun piyasasındada deilim ve sadece bu şeyle uğraşıyorum bildiğim şeler bana yetiyo fazlası lazım değil ve benden bişey istediğine göre işimi iyi yapıyorum ve bundan sonra benden ve ahmetten bi iğne ucu kadar bişey istemiyceksin ve buda varsın ego olarak görülsün sizin gibi fakirler için iyidir.
 
O atlamak sayılmıyo By AzörötH Mevzu bahis o yazıyı yazmam benim ortağım olan bi kişiyse doaldır bilgi ve birikimimi ölçmek sizlere kalmış deil öte yandan ben oyun piyasasındada deilim ve sadece bu şeyle uğraşıyorum bildiğim şeler bana yetiyo fazlası lazım değil ve benden bişey istediğine göre işimi iyi yapıyorum ve bundan sonra benden ve ahmetten bi iğne ucu kadar bişey istemiyceksin ve buda varsın ego olarak görülsün sizin gibi fakirler için iyidir.

Sen de ortağında beni ilgilendiren nitelikte insanlar değilsiniz drama yapıcaksan git şu ilerde yap bu konuların amacı zaten bu dediğim gibi sadece kendi egonuzu tatmin etmek için açılmış hiçbir paylaşımı bulunmayan konular tekrar diyorum bir gorüs bildirdiğim için böyle ağlıcaksan herşeye atlamıcaksın
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst