HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yavaş kral :QWEQ:JQWJQ: iyi dedin kralKonuyu okumadan bana gelenler için güzel bi ekran resmi olur diye düşündüğüm ufak bi fotoğraf paylaşıyorum ve kimsede unutmasınki kimseye bişey vermek gibi bi zorunluluğum yok ve öküz gibi harflerle ÖRNEK yazıyo halka açık sebil saldırın yazısı yazmıyo
![]()
Hayırdır Aslan Parçası Burda Sanamı Laf Ediliyoda Atliyosun Öğretmediler Galiba sana Herşeye Atlanmayacagini Sanin Bu Resmi Paylaşman Bile Dediğim Şeyi Direk Doğrulyor Metin2 Clientlerini Açabildiği için kendini bisi zannede biliyo yazık sadece ego kasın siz başka bişi yapmayin daha doğrusu yapamayin her laf yiyincede böyle ağlaşma tamammi abisiKonuyu okumadan bana gelenler için güzel bi ekran resmi olur diye düşündüğüm ufak bi fotoğraf paylaşıyorum ve kimsede unutmasınki kimseye bişey vermek gibi bi zorunluluğum yok ve öküz gibi harflerle ÖRNEK yazıyo halka açık sebil saldırın yazısı yazmıyo
![]()
Hayırdır Aslan Parçası Burda Sanamı Laf Ediliyoda Atliyosun Öğretmediler Galiba sana Herşeye Atlanmayacagini Sanin Bu Resmi Paylaşman Bile Dediğim Şeyi Direk Doğrulyor Metin2 Clientlerini Açabildiği için kendini bisi zannede biliyo yazık sadece ego kasın siz başka bişi yapmayin daha doğrusu yapamayin her laf yiyincede böyle ağlaşma tamammi abisi
O atlamak sayılmıyo By AzörötH Mevzu bahis o yazıyı yazmam benim ortağım olan bi kişiyse doaldır bilgi ve birikimimi ölçmek sizlere kalmış deil öte yandan ben oyun piyasasındada deilim ve sadece bu şeyle uğraşıyorum bildiğim şeler bana yetiyo fazlası lazım değil ve benden bişey istediğine göre işimi iyi yapıyorum ve bundan sonra benden ve ahmetten bi iğne ucu kadar bişey istemiyceksin ve buda varsın ego olarak görülsün sizin gibi fakirler için iyidir.
O atlamak sayılmıyo By AzörötH Mevzu bahis o yazıyı yazmam benim ortağım olan bi kişiyse doaldır bilgi ve birikimimi ölçmek sizlere kalmış deil öte yandan ben oyun piyasasındada deilim ve sadece bu şeyle uğraşıyorum bildiğim şeler bana yetiyo fazlası lazım değil ve benden bişey istediğine göre işimi iyi yapıyorum ve bundan sonra benden ve ahmetten bi iğne ucu kadar bişey istemiyceksin ve buda varsın ego olarak görülsün sizin gibi fakirler için iyidir.
Sen de ortağında beni ilgilendiren nitelikte insanlar değilsiniz drama yapıcaksan git şu ilerde yap bu konuların amacı zaten bu dediğim gibi sadece kendi egonuzu tatmin etmek için açılmış hiçbir paylaşımı bulunmayan konular tekrar diyorum bir gorüs bildirdiğim için böyle ağlıcaksan herşeye atlamıcaksın
Sen de ortağında beni ilgilendiren nitelikte insanlar değilsiniz drama yapıcaksan git şu ilerde yap bu konuların amacı zaten bu dediğim gibi sadece kendi egonuzu tatmin etmek için açılmış hiçbir paylaşımı bulunmayan konular tekrar diyorum bir gorüs bildirdiğim için böyle ağlıcaksan herşeye atlamıcaksın
Ayn öle.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 550
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 155
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 91
