HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
2016 dan beri kullandığım vdi var bilmiyorum vallabunla niye ugrasıyon ki forumda 11.4 gcc49 1gb var
7 gb gereksiz ugrasma onunla2016 dan beri kullandığım vdi var bilmiyorum valla
https://forum.turkmmo.com/konu/3790...c48-gcc49-gcc8-gcc10-mysql-5-5-python2-7-zfs/
birde 3 gb ha çok iyi ya teşekkür ederim <37 gb gereksiz ugrasma onunla
https://forum.turkmmo.com/konu/3790...c48-gcc49-gcc8-gcc10-mysql-5-5-python2-7-zfs/
evet kullanırsın dışarıdan vdi yüklemesi yapabilirsin ama her bi vdi ölüsü zaten 6gb o kadar emek etmene değmez en güzeli isoyu yükle kur hızlı kurarsın uğraştırmazFiziksel Sunucuya İso Dosyası olmadan VDİ İle Freebsd Kuramıyormuyum
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 174
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 2K
- Sabit
- Anket
- Cevaplar
- 1K
- Görüntüleme
- 174K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 43
- Görüntüleme
- 12K
