OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Altın Konu Playerunknown’s Battlegrounds|PUBG Mobile Recoil(Sekmeme) Macro Script

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RyugaTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 19K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Kardeşim baltalama yorum atmamanı şiddetle tavsiye ediyorum zaten ben de garanti vermiyorum banlanır veyahut banlanmaz diye lakin çalışıyor ayrıca uzun süredir kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım..! Sonuçta hile bu sorumluluk kullanana ait..! Yabancı forumlarda bu iki script de çok fazla hit almış düzenleyip kullanılabilir hale getirip arkadaşlara sundum rahatsız olmandaki amaç nedir düzgünce izah edersen daha iyi anlaşabiliriz..? :)
Pubg nin koruma mantığını bilmiyorsun! Ban attığını söyledim sadece. Baltalayıcı yorum yapsam çalışmaz derim. Böyle tür makro uygulamalar adını unuttuğum bir makro programıyla yapılıyordu sonra onu exe olarak kaydedip heryerde yapabiliyordunuz, fakat Rust gibi bir oyunda bile bu program algılanıp VAC banned yiyince bunu böyle şekilde paylaşılmasını garip buldum.

Bu tür makro uygulamalarını farenizin makro uygulamasından yapın. Çünkü fare uygulamaları lisanslı ve hile sistemlerine takılmıyor. Kullandığım bloody gibi mesela.

Bir sorunun varsa hala yaz cevaplayım.
 
Pubg nin koruma mantığını bilmiyorsun! Ban attığını söyledim sadece. Baltalayıcı yorum yapsam çalışmaz derim. Böyle tür makro uygulamalar adını unuttuğum bir makro programıyla yapılıyordu sonra onu exe olarak kaydedip heryerde yapabiliyordunuz, fakat Rust gibi bir oyunda bile bu program algılanıp VAC banned yiyince bunu böyle şekilde paylaşılmasını garip buldum.

Bu tür makro uygulamalarını farenizin makro uygulamasından yapın. Çünkü fare uygulamaları lisanslı ve hile sistemlerine takılmıyor. Kullandığım bloody gibi mesela.

Bir sorunun varsa hala yaz cevaplayım.
Yanlız orda "Mobile" yazıyo nasıl VAC yiyicek :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst