HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Benim merak ettiğim birşey var.Ben mesela turk telekomdan aylık olarak sabıt ıp satın aldım.Bu ıpyi frebsdye yazarsam eğer bilgisayarımın açık kalması gereklimi sonuçta server dedikleri şey genelde dosya barındırma.Yani bilgisayar kapalıyken o eklediğim sabit ıp sayesinde servere başka bir bilgisayardan girebilirmiyim,oyuna girebilirmiyim baska bilgisayardan? server dosyalarının oldugu bilgisayar acık olmasada? ve Sabit ıp satın aldım diyelim bu ıp modemdemi duruyor yoksa turktelekomun ayrı bir sunucusunda mı? Yani modem kapalı mı kalması gerek açıkmı kalması gerek sadece modem açık kalcak?
Lütfen Mantıklı Cevaplarınızı Bekliyorum Özellikle Konuda Uzman Olan Kişiler Yanıtlarsa Sevinirim Teşekkürler.
Lütfen Mantıklı Cevaplarınızı Bekliyorum Özellikle Konuda Uzman Olan Kişiler Yanıtlarsa Sevinirim Teşekkürler.
