Benim merak ettiğim birşey var.Ben mesela turk telekomdan aylık olarak sabıt ıp satın aldım.Bu ıpyi frebsdye yazarsam eğer bilgisayarımın açık kalması gereklimi sonuçta server dedikleri şey genelde dosya barındırma.Yani bilgisayar kapalıyken o eklediğim sabit ıp sayesinde servere başka bir...