berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

COPYRİGHT @ 2018 TRHOMEDA FİLES

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TRHOMEDA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 152
  • Görüntüleme Görüntüleme 15K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

@TRHOMEDA size ait olmayan referansları kaldırın

Kaldırıldı.

Ücretsiz olarak paylaşılan bir Files ve packı kendine göre düzenleyip satmak isteyen kişilerin satışları serbesttir. (Bu alan kişiyle satan kişi arasındadır müdahale edilecek bir husus bulunmamaktadır.)

Teşekkür Ederim İyi Forumlar.
 
son noktayı koyuyorum bu files senin varezdeki v3 filesin değil kanıtlarıyla gerekli her şeyi sunarım 2. olarak bunların yazılımını 0dan yapmış metin2 fileslerini piyasaya sen sızdırmış gibi konuşuyorsun her kes birbirinde bir şeyler çalarak birşey yaptı bu filese 12 aydır emek verilmiş zilyon tane acık kapatılmış sistem eklenmiş düzenleme yapılmış hic biride senin o vareze attığın filesde olmayan parayla satılan ve 1.200 tllik warezde hala olmayan paralı sistemler var icinde files +800 onlinede 1kda test edildi ch düşürmedi sorun oluşturmadı merttttt bunları anlatmama gerek yok bunları en iyi sen biliyorsun aramız iyken öyle gitmiyordu bu işler dimi son olarak kim bakmak istiyorsa en detayına kadar inceleme acıklama kanıt gösteririm skypten ekran verip gui ekranlarında aynı şeyler var diye files bevisin varezdeki filesimi oluyor ? beğenip sökmek sucmu sizler 0 danmı topluyorsunuz bunları.
1200tl lik sistemleri gösterirmisin kanka cidden çok merak ettim
 
1200tl lik sistemleri gösterirmisin kanka cidden çok merak ettim

Merhaba Recep Bey
Recep bey Sizde Bilirsinizki Bir Yazılımcı veya Files geliştirici Açık kaynaklı kodlu Satarsa Tam tamına Verdiği Emegin Hepsini Hesaplayarak Ücret Yerleştirir. Biz Zaten Source Verme Taraftarı değiliz Şayet Source Alan kısı sizde bilirsinizki
Lisans Olmadıgından Düşük fiyata Satabilir. ve Biz Bu yüzden Yaptıgımız Emeklerin Karsılıgı olarak 7000TL dedik Files Güvenmesek Ben firma olarak bu files satmam zaten normal skype Üzerinden Satardım. Bu yüzden Müşterilerimiz Lisanslı Alması Bizim için Daha iyidir Örnegin Ben Bir Emlak Sitesi Yaptıgımda Lisans Koymasam O kişi baskasına Satabilir Ama lisans Koydugumdan dolayı Satıs Yapamaz ve Yaptıgım emek bende kalır sadece kullanım o kısıye ait olur.
Demek istediğimi Anlamıssınızdır. Eğer Filesde Hata oldugunu düşünenler için Söylüyorum Pazar Günü Packleri Yükletip Sunucumda Test Edebilirler.. Bir Sorun görüldüğünde Anında Konu Kapatılacaktır.

İyi Forumlar dilerim.
 
Merhaba Recep Bey
Recep bey Sizde Bilirsinizki Bir Yazılımcı veya Files geliştirici Açık kaynaklı kodlu Satarsa Tam tamına Verdiği Emegin Hepsini Hesaplayarak Ücret Yerleştirir. Biz Zaten Source Verme Taraftarı değiliz Şayet Source Alan kısı sizde bilirsinizki
Lisans Olmadıgından Düşük fiyata Satabilir. ve Biz Bu yüzden Yaptıgımız Emeklerin Karsılıgı olarak 7000TL dedik Files Güvenmesek Ben firma olarak bu files satmam zaten normal skype Üzerinden Satardım. Bu yüzden Müşterilerimiz Lisanslı Alması Bizim için Daha iyidir Örnegin Ben Bir Emlak Sitesi Yaptıgımda Lisans Koymasam O kişi baskasına Satabilir Ama lisans Koydugumdan dolayı Satıs Yapamaz ve Yaptıgım emek bende kalır sadece kullanım o kısıye ait olur.
Demek istediğimi Anlamıssınızdır. Eğer Filesde Hata oldugunu düşünenler için Söylüyorum Pazar Günü Packleri Yükletip Sunucumda Test Edebilirler.. Bir Sorun görüldüğünde Anında Konu Kapatılacaktır.

İyi Forumlar dilerim.
Herkez emeğinin karşılığını ister amma velakin 4 tane serverde denediğim filesime ben 7bin lira desem millet bi tarafıyla güler
 
Herkez emeğinin karşılığını ister amma velakin 4 tane serverde denediğim filesime ben 7bin lira desem millet bi tarafıyla güler

Ben bunu Gülmek olarak Algılamıyorum Recep bey Neden Sorarsanız Benım yaptıgım Yazılımlar Hakku budur 4 tane files geliştiricim var Siz simdi diyorsunuzki Bunlar maasmı veriyorsunuz bunlar benım Kontrol merkezim olarak düşünün Yazılan sistemler sizin tavirle Paylasılanı Files uygulamak Basit iş olsaydı o zaman ben gaye sistemi Eklemiş olurdum. neden ekliyemiyorum çünkü her yerınde acıklıkvar. bızım bu işi ne kadar titizle yaptıgımızı bilemezsiniz. bu yüzden Fiyatımada Bir Söz söyliyemezsiniz...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst