HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Key üretip keyi değiştireceksin, eterpack ve eternexus un.yok usta yanlış anladın.Açılamayan derken normal pack açan kullanıcıların açamayacağı şekilde nasıl kapatabilirim,profesyoneller zaten açar ama bari her önüne gelen açamasın
bunu nasıl yapabileceğimi bilmiyorum daha önce yapmadığım birşey anlatımlı bir konu/video var mı yoksa açar mısınız rica etsemKey üretip keyi değiştireceksin, eterpack ve eternexus un.
bunu nasıl yapabileceğimi bilmiyorum daha önce yapmadığım birşey anlatımlı bir konu/video var mı yoksa açar mısınız rica etsem
Anladığım kadarıyla bilgimi sizede aktarmak isterim. Aşağıda resimli olarak anlatayım bu arada eksiğim yada yanlışım olan bir yer varsa yorum atın düzelteyim.
Önemli : Bu işlemleri yapmadan önce tüm packlarınızı pack açıcı ile açmanız gerekicektir.
Bunun sebebi ise Client Source üzerinde bulunan EterPack.cpp dosyasından değişiklik yapılacağı için önceki packlarınızı client okumayacaktır ve hata verecektir. Bu yüzden tüm packlarınızı (.eix .epk) daha önceden açmış olmalısınız. Bu işlemleri yaptıktan sonra ise tüm packları tekrardan kapatmalısınız bunun nedeni packları kapatırken kullandığınız keylerdir. Umarım anlatabilmişimdir.
Emeğinize saygı duyuyorum çok teşekkürler eğer yapabilirsem tekrardan yazacağımAnladığım kadarıyla bilgimi sizede aktarmak isterim. Aşağıda resimli olarak anlatayım bu arada eksiğim yada yanlışım olan bir yer varsa yorum atın düzelteyim.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Önemli : Bu işlemleri yapmadan önce tüm packlarınızı pack açıcı ile açmanız gerekicektir.
Bunun sebebi ise Client Source üzerinde bulunan EterPack.cpp dosyasından değişiklik yapılacağı için önceki packlarınızı client okumayacaktır ve hata verecektir. Bu yüzden tüm packlarınızı (.eix .epk) daha önceden açmış olmalısınız. Bu işlemleri yaptıktan sonra ise tüm packları tekrardan kapatmalısınız bunun nedeni packları kapatırken kullandığınız keylerdir. Umarım anlatabilmişimdir.
Ne demek elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım aslında bu anlatımı konuyu açan kişinin yapması daha sağlıklı olurdu diye düşünüyorum ama neyse artık.Emeğinize saygı duyuyorum çok teşekkürler eğer yapabilirsem tekrardan yazacağım
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 22
- Görüntüleme
- 2K
