Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu

Xtea Key Generator

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ulubey4242
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 33
  • Görüntüleme Görüntüleme 8K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

EterNexus, Eterpack için Xtea keyi oluşturabilirsiniz.



İyi forumlar.
Resimli anlatım samikodalo,
Anladığım kadarıyla bilgimi sizede aktarmak isterim. Aşağıda resimli olarak anlatayım bu arada eksiğim yada yanlışım olan bir yer varsa yorum atın düzelteyim.

MIwO_ViITbS34Py96WT2vw.png


FcdXgeWeR5KmrBmbAa3u7Q.png


l9sUHgxSSeqsXj3OItGUzQ.png

-KsVM49gS2SN5G7w6Qiy2w.png


Sk16gQ31SrGRMUpcvO-NZw.png


Önemli : Bu işlemleri yapmadan önce tüm packlarınızı pack açıcı ile açmanız gerekicektir.
Bunun sebebi ise Client Source üzerinde bulunan EterPack.cpp dosyasından değişiklik yapılacağı için önceki packlarınızı client okumayacaktır ve hata verecektir. Bu yüzden tüm packlarınızı (.eix .epk) daha önceden açmış olmalısınız. Bu işlemleri yaptıktan sonra ise tüm packları tekrardan kapatmalısınız bunun nedeni packları kapatırken kullandığınız keylerdir. Umarım anlatabilmişimdir.​
 
Son düzenleme:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

bunu nasıl yapabileceğimi bilmiyorum daha önce yapmadığım birşey anlatımlı bir konu/video var mı yoksa açar mısınız rica etsem

Anladığım kadarıyla bilgimi sizede aktarmak isterim. Aşağıda resimli olarak anlatayım bu arada eksiğim yada yanlışım olan bir yer varsa yorum atın düzelteyim.

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Önemli : Bu işlemleri yapmadan önce tüm packlarınızı pack açıcı ile açmanız gerekicektir.
Bunun sebebi ise Client Source üzerinde bulunan EterPack.cpp dosyasından değişiklik yapılacağı için önceki packlarınızı client okumayacaktır ve hata verecektir. Bu yüzden tüm packlarınızı (.eix .epk) daha önceden açmış olmalısınız. Bu işlemleri yaptıktan sonra ise tüm packları tekrardan kapatmalısınız bunun nedeni packları kapatırken kullandığınız keylerdir. Umarım anlatabilmişimdir.

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst