Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Performansları tavana vuracak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan onurguven123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 131

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

454

G.Saray’ın hocası Terim, yeni transferler kadar mevcut kadroya güvendiğini söyledi, “Daha iyi olacaklar” dedi

Sarı-kırmızılı ekibin teknik direktörü Fatih Terim, Antalya Kampı'nda GS TV'nin canlı yayın konuğu oldu. Galatasaray'a geri dönüşünden, transferlere, ikinci yarıdaki lig yarışından, taraftarlara kadar birçok konuda açıklamalarda bulundu. İmparator "Belki 1 belki 2 transfer yapacağız. 3'ü geçmez orası kesin. Ancak şunu söyleyeyim ki benim için daha önemli olan mevcut oyuncularımızın performansını tavana vurdurmak. Öncelikle onları daha yukarı çekeceğiz" ifadelerini kullandı. Terim, başkan Dursun Özbek'ten "Sana ihtiyacımız var" daveti aldığında "Ne ekonomiye ne paralar ödeniyor mu diye bakmadım. Kayıtsız şartsız geldim. Bu takıma güveniyorum. Futbolcularımın sahada 1'se 2, 2 ise 3 vereceklerine yürekten inanıyorum. Zamanımız kısa işimiz çok demiştik. Oyuncuları sisteme uydurmak için uğraşıyoruz" dedi.

'2. YARI ZORLU'
Fatih Terim sözlerini şöyle sürdürdü: "2.yarı çok mücadeleci olacak. İnşallah kavgasız gürültüsüz bir lig olur. Yukarı taraf sonuna kadar götürür. Ortaya yakın takımlardan bazıları başkalarının önüne geçebilir. Ligin daha zevkli olmasını sağlar. Kim ne oynarsa oynasız, bizim ne yapacağımız önemli. Sözleşmeyi oyuncu uzatır. Futbolcu, Galatasaray'da kalmak istiyorsa bunu belli eder. Biz de "Hayır" demeyiz.

BEN DONK'TAN ÜMİTLİYİM
Donk hepimizin Kasımpaşa'dan bildiği tekniği yüksek, fiziği iyi, meziyetli oyuncu. Donk'tan beklentim var. Fernando sakat alternatifinin onu aratmaması lazım. Donk var ama orada Selçuk da var. Bu takımda herkes kendini önemli hissetmeli. Herkese şans gelir, önemli olan şans geldiğinde onların doğru kullanmasıdır.

KAFAMDA FARKLI PROJELER VAR
Taffarel ile konuştum. Onu lige hazırlıyoruz. Tafo geliyor. Hasan (Şaş) ve Ümit'in (Davala) haricinde Levent Şahin de geldi. Kafamda değişik proje var. Elmander de Cumartesi günü burada olacak. Necati ve Elmander santraforlarımızı çalıştıracaklar.
.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst