HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ozgur-dmrgs@ hot mail .com boşlukları sil 20 mesaj oluor
ben sabah 8 akşam 1 onlineyim xD yani 16 17 saat onlineyim
4 kere gm oldum 3.5 ay yani tecrübeliyim süper kodlar bilirmi
kimsenin bilmediklerini bile msn eklein ve yarın görüşürz msn dede her gün onlineyim
ben sabah 8 akşam 1 onlineyim xD yani 16 17 saat onlineyim
4 kere gm oldum 3.5 ay yani tecrübeliyim süper kodlar bilirmi
kimsenin bilmediklerini bile msn eklein ve yarın görüşürz msn dede her gün onlineyim
ADI: BERKAY İLGUN
YAŞ : 14 (AKIL YASTA DEGIL BASTADIR)
ŞEHİR : İSTANBUL
ONLINE SAATIM : 8 SAAT ONLINE KALABILIRIM
MAİL ADRESLERİM : berkay.zaga96@hotmail.com
berkay_ilgun@mynet.com
Game Master Başvurusu için Özelliklerim
1.İLK ÖNCE ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUMKİ YAŞIM 14,
(AKIL YASTA DEGIL BASTADIR)
2.6-12 SAAT OYUNDA ÇOK RAHAT KALABILIRIM.
3.METİN2TR 78 80 LVL SINIRINA ULAŞTIM.
A.SERVER:TURKEY
KARAKTER ADI : WorkShat
[Lvl Sınırına Oyunun Ilk acıldıgı zamanlarda ulaştım. Sonra yeni açılan serverlerde lvl sınırım 70 oldu.]
SERVER:TRAMOLA
KARAKTER ADI:KAHSİ
4.Oyunu gerçekten çok iyi biliyorum.
5.Daha önce hamachili ve hamachisiz server kurdum.
Hamachisiz server grup ile kurdum
6.Hamachili serverlerda ve hamachisiz serverlerde gmlik yapmış bulunuyorum.
HAMACHİLİ : KINGMT2,ASDF123MT2,İSTİNYEMT2,MMOMT3
HAMACHİSİZ : AMT2, İSTİNYELİYİZMT2,TURKOGLUMT2
[SUAN HİÇ BİR SERVER İLE İLİŞKİM KALMAMIŞTIR. SERVERLERİN DURUMLARINIDA BİLMEMEKTEYİM.]
7.GM'lik kodlarının çoğunu çok iyi bilmekteyim.
8. Türkçe'yi iyi konuşabilen biri olduğuma inanıyorum.
9. En çok önem verdiğim olay ise adaletli olmaktır. Bunun yanı sıra anlayışlı , sabırlı , üst rütbelerime saygılı olduğuma inanıyorum.
10.Navicat, Filezilla programlarını kullanmayı biliyorum ve daha önce çok kullandım.
11.Photoshopdan anlıyorum.
İNTERNET HIZIM 8 Mbs, bilgisayarım gerçekten çok hızlı ve oldukça çok iyi bir performansa sahip olduğunu düşünüyorum.
SAYGILARIMLA BERKAY İLGÜN
YAŞ : 14 (AKIL YASTA DEGIL BASTADIR)
ŞEHİR : İSTANBUL
ONLINE SAATIM : 8 SAAT ONLINE KALABILIRIM
MAİL ADRESLERİM : berkay.zaga96@hotmail.com
berkay_ilgun@mynet.com
Game Master Başvurusu için Özelliklerim
1.İLK ÖNCE ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUMKİ YAŞIM 14,
(AKIL YASTA DEGIL BASTADIR)
2.6-12 SAAT OYUNDA ÇOK RAHAT KALABILIRIM.
3.METİN2TR 78 80 LVL SINIRINA ULAŞTIM.
A.SERVER:TURKEY
KARAKTER ADI : WorkShat
[Lvl Sınırına Oyunun Ilk acıldıgı zamanlarda ulaştım. Sonra yeni açılan serverlerde lvl sınırım 70 oldu.]
SERVER:TRAMOLA
KARAKTER ADI:KAHSİ
4.Oyunu gerçekten çok iyi biliyorum.
5.Daha önce hamachili ve hamachisiz server kurdum.
Hamachisiz server grup ile kurdum
6.Hamachili serverlerda ve hamachisiz serverlerde gmlik yapmış bulunuyorum.
HAMACHİLİ : KINGMT2,ASDF123MT2,İSTİNYEMT2,MMOMT3
HAMACHİSİZ : AMT2, İSTİNYELİYİZMT2,TURKOGLUMT2
[SUAN HİÇ BİR SERVER İLE İLİŞKİM KALMAMIŞTIR. SERVERLERİN DURUMLARINIDA BİLMEMEKTEYİM.]
7.GM'lik kodlarının çoğunu çok iyi bilmekteyim.
8. Türkçe'yi iyi konuşabilen biri olduğuma inanıyorum.
9. En çok önem verdiğim olay ise adaletli olmaktır. Bunun yanı sıra anlayışlı , sabırlı , üst rütbelerime saygılı olduğuma inanıyorum.
10.Navicat, Filezilla programlarını kullanmayı biliyorum ve daha önce çok kullandım.
11.Photoshopdan anlıyorum.
İNTERNET HIZIM 8 Mbs, bilgisayarım gerçekten çok hızlı ve oldukça çok iyi bir performansa sahip olduğunu düşünüyorum.
SAYGILARIMLA BERKAY İLGÜN
Herkese merhaba ben Teoman Emre Sezen.Günde 12 saat online im.Eğer ilgilenireniz teoman@ bjkarena. net
Son düzenleme:
yaşım 24. ünv öğrencisiyim..gunde 10 12gündüz 2 3 saat gece yarısından sonra online olurum. hamachi sw kurup kendi arkadaşlarım arasında dneme yapmak için çok uzun zamanlar ve çok uzun saatler geçirdim ve her türlü sorunun çözümünde ustalaştım. prensiplerim vardır. kesinlikle saygı çizgisi korunur. bilişim benim işim.. gm lik karşısında her hangi bir ücret talep etmem.tek talebim karşılıklı saygı ve özverili çalışmadır.. oynamk için sw arıyordum, onunla ugraşacağıma size bir faydam doknsun.. hep beraber saygınlıgımız artar ve size fayda getirebilmek için uğraşmak istiyrum.. başarabilmem için fırsat verirseniz ne ala..
msn adresim:: dracula0623 @ hotmail. com (boşlukları siliniz)
msn adresim:: dracula0623 @ hotmail. com (boşlukları siliniz)
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 116
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 131
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 137
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 26
