HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
![]()
Buda Benden olsun Gardasım Saolasın No Txt Den Devam Edem buna Ben Azucuk Orta Emek Yapak![]()
rica ederim hayırlı kullanımlar, kanıtı ekledim

ismailapa42; Sorunları yazıyorum herkesin bilip düzeltmesi için problem olmaz umarım yakında çözümleri gelir
1. Theowdan npc görünmüyor
2. MySQL İtem protoya son eklentiler yapılmamış bunlar şu Mavi ejderha gibi ve Bir kaç kostüm(erkek kostümleri)
Bu kadar bulabildim oyun içerisinde daha varsa söyleyin ekleyim listeye yavaştan düzeltelim
Edit : Güncel MySQL paylaşabilir misiniz acaba?
1. Theowdan npc görünmüyor
2. MySQL İtem protoya son eklentiler yapılmamış bunlar şu Mavi ejderha gibi ve Bir kaç kostüm(erkek kostümleri)
Bu kadar bulabildim oyun içerisinde daha varsa söyleyin ekleyim listeye yavaştan düzeltelim
Edit : Güncel MySQL paylaşabilir misiniz acaba?
Son düzenleme:
Evet Beta Maplarda Karama Var Packleri Yok Galiba Beyaz Renkle Görünen Mapmı Demesin Kara Map mi demesin :
D
D
Paylaşım için teşekkürler. Sunucuya bağlandım, herhangi bir problem yok şimdilik. Tekrardan teşekkürler. 
Ayrıca;
@MaTEQ ;
Kardeşim öncelikle selam. Beta maplardaki siyah ekranın sorununun çözümü root dosyasında ve locale_tr dosyalarındaki atlasinfo.txt dosyalarındaki malum mapların kodları yanlış yazılmış. Diğer filesimdeki kodlar ile aynı yaptım sorun çözüldü. Sen de başka bir packdan alabilirsin kodları.

Ayrıca;
@MaTEQ ;
Kardeşim öncelikle selam. Beta maplardaki siyah ekranın sorununun çözümü root dosyasında ve locale_tr dosyalarındaki atlasinfo.txt dosyalarındaki malum mapların kodları yanlış yazılmış. Diğer filesimdeki kodlar ile aynı yaptım sorun çözüldü. Sen de başka bir packdan alabilirsin kodları.
Son düzenleme:
Dostum Sende Ki Hazırsa Rica Etsem Atarmısın Millet Yararlanmıs Olur HemPaylaşım için teşekkürler. Sunucuya bağlandım, herhangi bir problem yok şimdilik. Tekrardan teşekkürler.
Ayrıca;
@MaTEQ ;
Kardeşim öncelikle selam. Beta maplardaki siyah ekranın sorununun çözümü root dosyasında ve locale_tr dosyalarındaki atlasinfo.txt dosyalarındaki malum mapların kodları yanlış yazılmış. Diğer filesimdeki kodlar ile aynı yaptım sorun çözüldü. Sen de başka bir packdan alabilirsin kodları.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 113
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 937
- Cevaplar
- 33
- Görüntüleme
- 8K
