HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Leipzig maçıyla ilgili ve Fenerbahçe maçıyla ilgili açıklamalarda bulundu. İşte Orman'ın açıklamaları...
AYKUT KOCAMAN'IN AÇIKLAMASINA CEVAP
Fikret Orman, Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın yaptığı 'Kibirli Beşiktaş' açıklamasına da cevap verirken şu ifadeleri kullandı: "Leipzig'i çok iyi ağırladık. Hepimiz keyif aldık. Böyle bir üst seviyede bir maç oynamamız bizi çok mutlu etti. Giderken bize teşekkürler ettiler, güzel bir maçtı. Tabi skor da güzeldi bizim açımızdan. Böyle bir maçı kazanmayla beraber bundan sonraki maçları da kazanabiliriz özgüveni oluştu. Art niyetli insanlar bunu 'kibir' olarak görüyor ama biz bunu özgüven olarak görüyoruz"
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.

