farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Fikret Orman'dan Porto yorumu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Lightning
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 113

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1254

Başkanı , Bakırköy Belediye Başkanı Dr. Bülent Kerimoğlu'na yaptığı dostluk ziyaretinde yarınki maçından "Hayırlı bir sonuçla döneceklerini umduğunu" söyledi.

Bakırköy Belediye Başkanı Dr. Bülent Kerimoğlu'nu yöneticilerden Şafak Mahmutyazıcıoğlu ile ziyaret eden Başkanı şu açıklamalarda bulundu: "Takımımız oldukça moralli. Biz de yarın ki maçından hayırlı bir sonuçla döneceğimizi umuyorum. Geçen sene son karşılaşmada kaçırdığımız son 16 turuna bu yıl kalacağımızı düşünüyoruz" dedi.

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'ın ziyaretinde Bakırköy Belediye Başkanı Dr. Bülent Kerimoğlu da," Beşiktaş'a Estadio do Dragao Stadında sonsuz başarılar diliyorum. Şampiyonlar Ligi tecrübesine sahip bir kadroyu barındıran Beşiktaşımızın, Porto'dan istediğimiz sonuç elde edeceğini ümit ediyorum" şeklinde konuştu.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst